Gå til innhold

Hva mener dere om plastisk kirurgi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe imot plastisk kirugi, for noen er det det som har hjulpet forholdet dere på plass. For andre kan dette ødelegge forhold. Jeg hadde ikke brydd meg om dama vill hatt silikon i f.eks. leppene eller evt. puppene jeg :) Men det kan jo ha bivirknigner og betennelser etterpå. Jeg ser på plastisk kirugi som ganske normalt egentlig.

Lenke til kommentar

Så lenge folk har skavanker eller feil som plager vedkommne, som en veldig skjev nese, hengeøyelokk, flatbrystet jente/veldig hengepupper etter barn etc, er det fint å kunne få hjelp med plastisk kirurgi. Men at friske, vanlige jenter blåser opp lepper, bryst etc. har jeg aldri skjønt meg på. Men det er deres valg uansett.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar

Jeg er 100% positiv til plastisk kirurgi. Jeg mener at om man vil ha større pupper, så burde man absolutt gjøre det. Vil man ha mindre nese, gjør det! Folk farger håret, tatoverer seg, sminker seg og opererer seg for å se bra ut i egne øyne, og jeg tror absolutt det øker livskvaliteten til mange.

 

Dessverre er det jo de som aldri blir fornøyd da. Det er jo alltid unntak.

Lenke til kommentar
Jeg er 100% positiv til plastisk kirurgi. Jeg mener at om man vil ha større pupper, så burde man absolutt gjøre det. Vil man ha mindre nese, gjør det! Folk farger håret, tatoverer seg, sminker seg og opererer seg for å se bra ut i egne øyne, og jeg tror absolutt det øker livskvaliteten til mange.

 

Dessverre er det jo de som aldri blir fornøyd da. Det er jo alltid unntak.

 

michael jackson ^^

Lenke til kommentar

Plastisk kirurgi på normalt utseende kropper ser jeg på som forkastelig. Takke meg til ekte saker.

 

Fint at det finnes fagfolk som kan rette opp misdannelser, men ellers foretrekker jeg det naturlige. Alle kan finne en eller annen detalj på kroppen en ikke er 100% fornøyd med, men jeg setter mye mer pris på de som klarer å innse at man kan være lykkelig med den kroppen man har enn de som tyr til falsk styling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...