Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers er sniperen over alle snipere R700 eller Barret'en

Ehm, R700? Det er jo klart den dårligste sniperen... Skjønner ikke hvorfor du liker den når M40 har bedre treffsikkerhet og større magasin.

 

Hm, det er vel den kraftigste børsa? Og jeg tror ikke presisjonen blir noe særlig bedre enn hva den er på R700.

 

Uansett, noen som vet hva UV-jam gir av ly i forhold til Silencer? Kartet dukker jo bare opp når man når 3 kills, og da viser den jo også de med silencer?

Lenke til kommentar
Uansett, noen som vet hva UV-jam gir av ly i forhold til Silencer? Kartet dukker jo bare opp når man når 3 kills, og da viser den jo også de med silencer?

Med UAV Jammer så synes du ikke på fiendens radar. Med silencer så synes ikke skuddene dine på radaren, men så fort det kommer UAV så vil du dukke opp.

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hva du mente der, men... Bare oppe i 15 sek? Radaren er jo der uansett... Lyddemper er effektivt fordi da unngår du å poppe opp som en rød prikk på fiendes radar. 90% av alle som spiller bruker radaren ofte, så hvis du liker å ikke bli jakta ned etter hvert jævla skudd er dette lurt.

 

EDIT: UAV er btw oppi i 30 sek.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

uav er ein liten satelit som scaner banen etter fiender (og team mates og men dei har du frå før i dei fleste spilltypane)og silencer gjør at du kan skyta så mye du vil uten å synas på radaren til fienden, men dei kan se de litla lyset som følger kula.

det er kansje litt lurt å bruke dead silence også slik at folk ikkje høyre at du står bak dei og puste dei i nakken :D:evil:

Lenke til kommentar
uav er ein liten satelit som scaner banen etter fiender (og team mates og men dei har du frå før i dei fleste spilltypane)og silencer gjør at du kan skyta så mye du vil uten å synas på radaren til fienden, men dei kan se de litla lyset som følger kula.

det er kansje litt lurt å bruke dead silence også slik at folk ikkje høyre at du står bak dei og puste dei i nakken :D:evil:

 

Feil, UAV er ett ubemannet lite fly som tar flyfoto.

 

S4ehecatl1.jpg

Lenke til kommentar
@ alle last stand/martyrdom : dere er fjollete og spiller som små jenter

Der tok du ordene rett ut av kjeften min.

Og min.

 

Det der er egentlig en ganske dum kommentar..

 

Hvorfor spiller alle som bruker last stand og martyrdom som "fjollete små jenter"? Ingen av dere vet overhode hvordan noen andre spiller.. Selv bruker jeg martyrdom, og det er ganske enkelt av strategiske årsaker. Dreper noen meg, klager ikke jeg hvis jeg kan greie å få 5+/10+ poeng for deres dårlige reaksjonsevne og ikke tape noe på K/D ratioen min. Selv om dere blir sure fordi folk dreper dere med martyrdom og last stand, så betyr ikke det at de som bruker det spiller feigt.

 

Hvis dere blir drept av folk som bruker last stand/martyrdom, har dere bare dere selv å skylde for å ikke å reagert raskt nok. Skjønt er det no dritt hvis du akkurat har greid å skutt en fyr som bruker last stand og du er skada, og må lade om .. men det er en del av spillet. Det kan skje med hvem som helst, og alle kan bruke de perksene. Å bruke noe til din egen fordel, som er tilgjengelig for alle, er ikke feigt.. det er smart ;)

 

Funksjonen med last stand er er det noe rart med... nærmest en liten bugg der du ser noen dør for så å bli gjenopplivet for å få last stand.

 

Skjønner ikke helt hva det har med mitt argument å gjøre.. uansett sså er det en prosess som skjer på under et sekund, det er ikke sånn at det først ser ut som om du ligger død på bakken, også popper du plutslig opp i sittende stiling, når du går ned bytter du rett om til den sitende stillingen og får sjangse til å skyte

 

Martyrdom går det greit å komme seg unna, men det er kjipern når de martyrdom folka driver å tar ut folk i sitt eget lag

 

Kjipern det ja, men de fleste er observnte nok til å se granat tegnet på skjermen og komme seg unna.

 

om du ikke har reaksjonsevener til å ta ut motstanderen så skjønenr jeg ikke hva man skal med martyrdom. Det blir som å sette snubletråd for alle dine motstandere på ett hundremeterløp der du vet du kommer til å falle etter 50 meter.

 

Skjønte ikke helt hva du mente her.. Hvis man ikke greier å ta ut motstanderen, hva skal man da med martyrdom? :S

 

Enten du er en god spiller eller ikke blir man som oftest drept i hvertfall en gang eller to i løpet av et spill, da kan det være greit å ta hevn over han som drepte deg. Man får god tid til å reagere på, så å komme seg unna en som bruker martyrdom burde egentlig ikke være noe problem, og greier man ikke det,har man som sagt, bare seg selv å skylde.

 

Det er ikke noe strategi inne i bilde bare dårlig taper stil.

 

Jeg er hverken en dårlig spiler, eller dårlig taper - kan jeg få overtaket over motstanderene mine unytter jeg meg selvfølgelig av det

 

Synes de to perksene der er teite

 

Smaken er som baken, og alle har forskjellige meninger. Jeg respekterer din mening, men jeg er uenig ;)

 

Men som du sier... de er del av spillet, men de viser mer om de spillerne som bruker det en spillet i seg selv.

 

Ok,da får du bare mene det..

 

:)

Endret av Scarymovies
Lenke til kommentar

Tydelig at det er forskjellige meninger på om maryrdom er noob eller ikke. :) Så da fortsetter jeg med noe annet...

 

Det jeg ikke skjønner er folk som velger Juggernaut fremfor Stopping Power, altså mer liv fremfor mer skade på kulene. Dør dere så inni granskauen mye at du trenger denne perken for å overleve 8 av 10 ganger? Det må da være bedre med mer bulletdamage? Garantert mer kills og det forhindrer sikkert et par deaths også...

 

Hva synes dere?

 

EIDT: Btw, trådstarter eller en mod kunne jo f.eks endret denne tråden til "COD4: Våpen og perks-diskusjon" elns? Er vel mest det det går i..

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er folk som velger Juggernaut fremfor Stopping Power, altså mer liv fremfor mer skade på kulene. Dør dere så inni granskauen mye at du trenger denne perken for å overleve 8 av 10 ganger? Det må da være bedre med mer bulletdamage? Garantert mer kills og det forhindrer sikkert et par deaths også...

 

Det er vel hovedsaklig beregnet mot sniperkuler, du tåler visst en kule i bryste fra en R700 med stopping power. Dessuten, er det ikke alle som havner i situasjoner hvor de er nødt til å skyte "for mange" kuler på motstanderen. Stopping power er feks unødvendig på Ak-47, G3, og igrunn M16 (hvis du har litt skills og kan levere to presise burst etter hverandre). Men jeg har lagt merke til at lyddemper fjerner MYE av krafta til våpenet, til tross for at den bare skal korte ned på rekkevidden.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Tydelig at det er forskjellige meninger på om maryrdom er noob eller ikke. :) Så da fortsetter jeg med noe annet...

 

Det jeg ikke skjønner er folk som velger Juggernaut fremfor Stopping Power, altså mer liv fremfor mer skade på kulene. Dør dere så inni granskauen mye at du trenger denne perken for å overleve 8 av 10 ganger? Det må da være bedre med mer bulletdamage? Garantert mer kills og det forhindrer sikkert et par deaths også...

 

Hva synes dere?

 

EIDT: Btw, trådstarter eller en mod kunne jo f.eks endret denne tråden til "COD4: Våpen og perks-diskusjon" elns? Er vel mest det det går i..

 

Har lurt på det samme. Jeg digger personlig stopping power, da jeg vanligvis dreper folk med en burst med dette. Utenom de som har juggernaut :p

Litt plagsomt hvis du prøver å være effektiv med kulene og skyter alle 3 ganger f.eks - for så å løpe inn i ein drittunge med jugger som ikke dør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...