archongamer Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Vet ikke navnet, men kiosken mellom Oslo S og Byporten selger vel spill til alle maskiner og har åpent søndager.
Litraphy Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Skien eller porsgrunn da?? hehe.. Alle butikkene er jo inne i kjøpesentere, de er jo stengt så trur egentlig ikke.. Ingen her i Porsgrunn i hvertfall som jeg vet om. Ikke i Skien heller.
Kimelimm Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Skien eller porsgrunn da?? hehe.. Alle butikkene er jo inne i kjøpesentere, de er jo stengt så trur egentlig ikke.. Ingen her i Porsgrunn i hvertfall som jeg vet om. Ikke i Skien heller. Hovenga senteret i Porsgrunn har jo en kiosk som solgte PS2 spill for 1 år siden, men selve hovenga senteret er vel stengt, og veti kke om de selger PS3 spill der
wilbur626 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Kjøpte meg SKATE på den lokale mix sjappa for 10 min siden
DeathSin Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Kjøpte meg SKATE på den lokale mix sjappa for 10 min siden hehe how is the game?
IMG_123 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bare slett dette inlegget. Endret 4. desember 2007 av Firetrucken
archongamer Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Btw: du er ganske dust som skal kjøpe et spill på en søndag Føltes godt å få tømt seg der, og du regnet vel med at dette var en nyttig opplysning til tråden? Vet ikke hvem som fremstår som mest dust her.
IMG_123 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Btw: du er ganske dust som skal kjøpe et spill på en søndag Føltes godt å få tømt seg der, og du regnet vel med at dette var en nyttig opplysning til tråden? Vet ikke hvem som fremstår som mest dust her. Beklager. Noen som har køddet med brukeren min.
archongamer Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Ikke bra det da, men trekker tilbake dust anklagene mine jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå