Gå til innhold

Omtale av Naruto: Rise of a Ninja (X360)


Anbefalte innlegg

forstår ikke helt hvorfor folk er så negative om anime-sjangeren. Er det på grunn av dere er redde for å bli tatt av bølgen? Det finns mange utrolig bra serier der ute som folk ikke gidder å se på i to sekund engang før dere gir det opp. Og hva er standardkommentaren? "Blæh! Anime er dritt!" Det finnes andre serier enn digimon og pokemon dubba til norsk der ute. Er selv en liten fan av Naruto og Bleach. Men den kuleste serien jeg har sett må vel være Samurai Champlo. Ikkje noe overdrevne magiske vesner eller superkrefter. Animasjonsbiten er fantastisk i forhold til andre serier, kampscenene er geniale!

 

Uansett. Hvis dette spillet kommer til PC så kommer jeg nok til å kjøpe det. Naruto serien er en flott serie med en god historie og varierte karakterer. Humoren er ikke så aller verst den heller =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker Azumanga Daioh og Lucky Star jeg, er ikke nok seksuelle undertoner med småjenter i Naruto.

 

Naruto, Bleach og alt det der evige tullet er bare litt-mer-voksenversjoner av nettop sånt som Pokemon, bare fighte nonstop, over flere episoder tilogmed. BAH.

Endret av MaKakk
Lenke til kommentar
forstår ikke helt hvorfor folk er så negative om anime-sjangeren. Er det på grunn av dere er redde for å bli tatt av bølgen? Det finns mange utrolig bra serier der ute som folk ikke gidder å se på i to sekund engang før dere gir det opp. Og hva er standardkommentaren? "Blæh! Anime er dritt!" Det finnes andre serier enn digimon og pokemon dubba til norsk der ute. Er selv en liten fan av Naruto og Bleach. Men den kuleste serien jeg har sett må vel være Samurai Champlo. Ikkje noe overdrevne magiske vesner eller superkrefter. Animasjonsbiten er fantastisk i forhold til andre serier, kampscenene er geniale!

 

Uansett. Hvis dette spillet kommer til PC så kommer jeg nok til å kjøpe det. Naruto serien er en flott serie med en god historie og varierte karakterer. Humoren er ikke så aller verst den heller =D

 

 

Jeg tror de fleste misliker kulturen og den stereotypiske animeseéren. Problemet er at mange tvinger seg selv til å tro at de kan japansk etter å ha sett en 10 timer marathon med animé og som klikker når noen sier navnet på en av figurene i serien på en liten annen måte. De har vel et generelt helt feil syn på alt innenfor Japansk kultur og de vil gjerne besøke japan for å lære Japansk og klå på japanske jenter som de tror er like lette på tråden som i animen/mangaen. Dette er ikke noe trekker ut av ræva. Sanheten er at 8/10 av de jeg kjenner som ser veldig mye på animé har denne tankegangen.

Lenke til kommentar

Har ingenting imot manga/anime, og jeg liker flere serier av den typen, deriblant Death Note og Hellsing. Og Samurai Champloo.

 

Derimot, overkommersielle, klisjefylte og generiske mangaer tåler jeg bare ikke. Serier som Naruto og Bleach er bedrøvelige å følge med på, fordi begge er generiske serier, med generiske figurer og generiske plott. Kampene er heller ikke spesielt festelige å følge med på.

 

Men jeg tror at mange forbinder mangalesere med japanofile, og prøver dermed å holde seg unna det. Dette er jo helt feil, det er forskjell på en narutard som drar animefraser og som feilaktig retter på japansklærern sin enn en person som i det stille leser manga fordi det er gøy.

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Og hva med de som synes Naruto er gøy, i tillegg til de du nevner over som DU SYNES er kvalitetsserier?

 

Du setter deg ned, og presenterer din klare sannhet - neste gang så legger du til at det er ditt synspunkt på saken, eh? Slike ting er subjektivt, finnes ikke fakta her.

 

UANSETT:

 

Tid for å diskutere spillet igjen :). Finnes en hel haug tråder i kulturforumet vi kan diskutere kvalitet på naruto.

Lenke til kommentar

Mmm, spillet så artig ut det, men som en stor anime fan er jeg ikke veldig begeistret for Naruto. Som en som vokste opp i sør øst asia, har jeg sett og lest mange rare manga og anime serier. Naruto virker som enda et "komersielt tog" som varer en liten stund før det blir erstattet av noe annet. Dere må huske at slike serier er nokså vanlige "lørdags cartoon'er" for barn i asia. Selv har jeg alltid likt den "voksne" sorten anime (a la GITS/GITS:SAC osv.), men det er jo p.g.a. at de er så utrolig godt gjennomtenkt og fullført. Det er heller ikke bare Matrix fans som har anime'en å takke for...

Lenke til kommentar

Hehe- Ja så feks Excel Saga og Elfen Lied. Elfen Lied er ganske så bra, er bare på 13 episoder men er ganske så bra.

Excel Saga er mer litt morro med en syk jente. Men ikke så mye verdt og se.

Disse får du i MKV format. Der har du 2 lydspor og tekst man kan velge.

 

Edit: Irriterende at lyden hakker i VLC i linux. Jada. Sånn er da livet.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Og hva med de som synes Naruto er gøy, i tillegg til de du nevner over som DU SYNES er kvalitetsserier?

 

Du setter deg ned, og presenterer din klare sannhet - neste gang så legger du til at det er ditt synspunkt på saken, eh? Slike ting er subjektivt, finnes ikke fakta her.

 

UANSETT:

 

Tid for å diskutere spillet igjen :). Finnes en hel haug tråder i kulturforumet vi kan diskutere kvalitet på naruto.

 

 

Jeg regner med at den var rettet på meg. Jeg glemte faktisk å føye til at jeg leser litt manga selv, ikke nok til å være noen ekspert, men litt. Jeg svarte bare på spørsmålet til mort2k om hvorfor så mange misliker animé og manga. Etter min mening så kan det være at de misliker stereotypen. (og de folka jeg vet om som leser manga vipper kraftig mot stereotypen.) Var ikke meningen og fornærme noen.

 

ON TOPIC: Spillet ser i det minste ganske bra ut og jeg har faktisk lest litt Naruto, en eller to bøker, så hvis spillet har kvalitet så burde det være verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...