Gå til innhold

uncharted demo den 8. November

krillee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så UTROLIG deilig spill, dette er garantert kjøp. Elsket starten "Jump, count to five, pull the parachut, its that simpel! Crap, crap, crap!"

Introen oset av høy kvalitet, og hvis mellomscenene igjennom resten av spillet holder samme nivå, har jeg forhåpninger om årets spill på PS3 for meg.

Eneste negative var fysikken når folk ble truffet, de faller litt for mye.

Men, et minus i et hav av plusser :)

Noen som vet åssen du sniker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Med Sony som utgiver av spillet og eier av studioet som har laget det, ser det rimelig dårlig ut for en 360-versjon av akkurat dette spillet.

Heldigvis! :) Herlig!

Skrevet (endret)

Syns det er synd vi ikke kan dele et såpass bra spill til resten av folket med 360 :p

Skal spille demoen nå, blir den 6 gangen i dag ^^

Endret av bebeluv
Skrevet

Hva i hompetittenteia gjør jeg i sandefjord 10 mil fra PS3'en min?!?!?! Tror allikevel jeg prioriterer morfaren min foran dette spillet da :wee: med farsdag i morgen og allt...

Skrevet
Hehe, det skjer nok ikke. Har du testet det siden du håper det kommer på 360? For dette spillet er MUST HAVE.

Nei, bare lest om det, sett screenshots og videoer. Og det ser ganske kult ut.

Med Sony som utgiver av spillet og eier av studioet som har laget det, ser det rimelig dårlig ut for en 360-versjon av akkurat dette spillet.

Heldigvis! :) Herlig!

Hvorfor sier du det egentlig ? Kan ikke si det hadde gjort meg noe om Halo 3, Bioshock, you name it kom ut på PS3 i tillegg. (Eller Wii og for den saks skyld). I en idéell verden hadde det ikke vært noen eksklusive spill.

Skrevet (endret)
Syns det er synd vi ikke kan dele et såpass bra spill til resten av folket med 360 :p

Skal spille demoen nå, blir den 6 gangen i dag ^^

Er vel fint å gi folk en god grunn til å kjøpe en PS3.

Hvorfor sier du det egentlig ? Kan ikke si det hadde gjort meg noe om Halo 3, Bioshock, you name it kom ut på PS3 i tillegg. (Eller Wii og for den saks skyld). I en idéell verden hadde det ikke vært noen eksklusive spill.

Huff for en verden. For meg virker det meningsløst å ha flere konsoller om det ikke fins eksklusive spilltitler som utnytter det som er spesielt med de forskjellige konsollene.

Endret av Geofrank
Skrevet

Fordi nå har 360 eiere fått mange i år, nå er det ps3 eiere sin tur! Derfor. :)

Skrevet

jeg er så glad for at dette ikke kommer på 360!

endelig får PS3'en noe å godte seg over :)

endelig et bra, ps3 eksklusivt spill!

Skrevet
Ratchet & Clank...

Men uansett, enig. Det er litt av noen spill vi med PS3 kan kose oss med fremover nå :D

joda selvfølgelig, ratchet and clank også ;)

Skrevet

Jeg får ikke startet demoen! :S Installasjonen gikk smertefritt, men når jeg skal kjøre spillet låser det seg etter Playstation 3 logoen:( Noen som har opplevd lignende?

Skrevet

UÆÆÆÆÆÆÆÆ

Dette var et seriøst fett spill. En ny standard for adventure med en gang. Og grafikken syntes jeg er det beste jeg har sett i noe spill ! Og jeg har spilt Crysis, denne grafikken var bedre!

Her var det så mye som gjorde det til enda mer imponerende spillfølelse. Når man blir våt etter en svømmetur, de utrolig detaljerte ansiktsuttrykkene og fysikken i bevegelser

Elsker dette dukkesystemet. Aldri før har en Ak47 vært så deilig å ha som her nå. Når er det europeisk release? Jeg klarer nesten ikke å vente lengere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...