bruno99 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg sliter med samme problemet som Bruno gjør/gjorde..Når jeg går inn i Multiplayer delen av COD4 så hakker musemarkøren min som bare rakkern, og FPS'n går fra 10-40 Singleplayer delen er helt fin og alt virker som det skal. Det er kun COD4 Multiplayer det hakker i og FPS'n går opp og ned som en jojo. Jeg har prøvd å skru av brannmuren i xp, men det hjalp ingenting. Alle forslag og ideer til hva dette kan være mottas med stor takk! Sitter med: 8800 GTX 3Ghz Dual Core og 2GB ram. Alle driverne jeg bruker er nye. edit: Når jeg gikk inn i multiplayer nå,så har jeg 1-5 FPS.Jeg klarer så vidt å endre oppløsning og komme meg ut av spillet fordi det hakker så j.... Må være noe av det snodigste jeg har opplevd ved et spill.I hvertfall når singleplayer fungerer helt 100% Til og med menyen i Multiplayer delen har jeg 1-5 FPS i nå. Det er noe herk.... Skal si fra til deg hvis jeg finner ut hvordan jeg fikser det Tenkte jeg bare skulle si i fra at det var driveren som gjorde feilen. Når jeg installerte den nyes WHQL driveren fra nvidia så forsvant fps problemet. Eneste jeg sliter med nå er å connecte til enkelte servere, men det problemet er jeg ikke alene om etter hva jeg har skjønt Kan du sende link? Jeg har 8800gts
bruno99 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Sliter litt med å finne en WHQL-driver til 8800gts og windows XP Noen som kan hjelpe? Endret 11. november 2007 av bruno99
Bertelsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Er det noe form for auto-aim i spillet? Jeg siktet helt manuelt, fant aldri ut hvordan man får på auto-aim..
Pest^N Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Er det noe form for auto-aim i spillet? Jeg siktet helt manuelt, fant aldri ut hvordan man får på auto-aim.. auto-aim? prøv www.aimbot.com edit: ok,litt teit post,må innrømme det. :!: Men hva mener du med auto-aim? Endret 11. november 2007 av Pestilence
MrLee Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Auto-aim er for konsoller Andre enn meg som fjernet crosshair med en gang også? Endret 11. november 2007 av MrLee
Pest^N Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Førsteinntrykket er vanvittig bra, hadde det bare ikke vært for at det tar 2-5 minutter å komme inn på en server (hvis man kommer inn,og hvis serveren ikke er full) får server connection timed out hele tiden..... uansett hvilken server jeg går inn på. Auto-aim er for konsoller Andre enn meg som fjernet crosshair med en gang også? Er det auto-aim på konsoller fordi dere ikke har mus eller?
MrLee Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Vet ikke, jeg spiller det ikke på konsoll. Bare antar. :=) edit: det var da jævlig av deg Leif! Endret 11. november 2007 av MrLee
Danny_91 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hei lurer på om jeg kan kjøre Call of duty 4 med dette Intel core 2 quad 2.4ghz Nvida geforce 8800 xxx 640mb harddisk 7200 rpm windows vista premium Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB 800mhz
Kneipp Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hva slags programmer bruker dere til finne og koble direkte til bra servere? Selv har jeg brukt All seeing eye til cod2, men det støtter visst ikke cod4 ennå ser det ut som.
Lakrits Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hva slags programmer bruker dere til finne og koble direkte til bra servere?Selv har jeg brukt All seeing eye til cod2, men det støtter visst ikke cod4 ennå ser det ut som. ASE støtter det jo, bare velg CoD1 i Games og velg iwsmp.exe i CoD4, da vil den automatisk bytte ikonet til CoD4. Funker glimrende, .
Saiyaman Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Liker dette spille veldi godt hittil har runna sp dellen Det snike oppdrage der du er captein Prince. Var gøy å krabe rundt har fått spilt litt mp. Er rank 27
Nator Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Åssen CPU har du? Har samme kort som deg, bare MSI, og AMD Athlon X2 4400+ Har AMD Athlon X2 4600+
Reeve Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 SP delen var veldig kort da Men likte veldig godt de to oppdragene som jeg putter i spoiler Det der du er i flyet med 25mm gattling kanon, 40mm granatkaster og 105mm raketter Det var dritgøy. Men dnikeoppdraget toppet dette! Selv om jeg syntes sniperen på slutten var litt dårlig. Det var litt for uberegnelig. Han sa vi måtte kompensere for luftfuktighet, corealis-effekten (det at jorden spinner rundt)
Bertelsen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Er det noe form for auto-aim i spillet? Jeg siktet helt manuelt, fant aldri ut hvordan man får på auto-aim.. *snip* Så noen videoer hvor man hadde en form for auto-aim, typ; gta. Begynte å lure om det fantes i PC-versjonen.
Lakrits Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Call of Duty 4 Tweak Guide av Xylber . http://www.mediafire.com/?8xz211zbe32
binko Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jævlig dårlig at 90% av serverne kommer man seg ikke inn på!! Står bare "connecting... 1, 2, 3, 4, 5 <sålangtdusetterconnectionattempt> Det får de faen meg fikse i en patch, kjapt.
Håvard Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har også problemer med MP.. Både med at jeg sliter med å komme inn på servere, også kicker PB meg etter ett par minutter fordi INIT FAILURE... Har prøvd å oppdatere PB.. På hjemmesidene til PB står det at det er ett problem med linksys-routere.. Også står det at det kan fikses med en firmware-update.. Men jeg kjører dd-wrt på den..
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg måtte låne vekk COD4 i kveld. Så håper jeg han låner det til over eksamenstiden. Det er helt fryktelig vanedannende og tilfredsstillende å gå opp i rank ;D Minner tilbake på wow, føler jeg driver og quester rundt :] Vel, det var min måte å redde eksamen på! Snakker 360-versjonen. Stakars meg når assassins creed kommer til uka.
binko Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ja, jeg har det på PC (Les overskriften. Fresepå. ) men det er ganske så gøy å låse opp våpen, attachments osv. Til slutt har du spilt hele dagen.
oblivian Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Vel vel, først må jeg si at CoD4 er bare sinnsykt fett. Når det er sagt vet jeg ikke om jeg liker at det har blitt litt rollespill aktig med alt av unlocks osv. Det er seff bare min personlige oppfatning, men at jo lenger du spiller og mer erfaring du får, jo flere fordeler får du. Når halve serveren løper rundt med super-våpen og en rekke andre fordeler så stimulerer det ikke akkurat nye spillere. Til å begynne trodde jeg bare at jeg var sinnsykt dårlig, noe jeg synes var litt rart siden jeg alltid har gjort det forholdsvis bra i CoD2. Jeg synes det er helt greit å bli drept i en fair fight, men når man er den eneste som løper rundt med sprettert er det ikke så gøy lenger. Når man etterhvert får like fete våpen som andre blir det selvfølgelig bedre. Poenget mitt er bare at jeg synes det ikke er en bra feature i et spill. Det blir på en måte omvendt fra golf og handicaps. Det er greit å belønne spillere som spiller mye, men det må da være andre måter å gjøre det på enn dette. En ting jeg alltid har likt veldig godt med CoD serien har vært at du kan bare hoppe inn på en server, drepe litt, og så jobbe videre eller gjøre noe annet. Nå må man være hardcore gamer for å henge med i våpen kappløpet. Det var grunnen til at jeg ikke gadd å spille BF2 i lengden også. Man må på ranka servere og spille hele tiden dag ut og dag inn for å henge med. Jeg beholder ihvertfall CoD2 på harddisken inntil videre. Endret 11. november 2007 av oblivian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå