Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig COD4 har bedre storyline men Crysis har bedre grafikk. jeg ble litt skuffa der men førsteintrykket er bra. Spiller det nå. På noen måter er COD4 mer avansert enn Crysis og omvendt

Ahh, du er en av de ja? I tilfelle du ikke skjønner hva jeg mener med "de", så hinter jeg til grafikkhorer som kun bryr seg om nettopp en ting: grafikk. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du har tydeligvis pent lite peiling hva som angår spill da. For det er heldigvis slik at det er ikke grafikken som avgjør hvor bra et spill er. Du kan spørre andre og jeg tror at de aller fleste vil nok si deg at det er helt andre ting som er avgjørende for hvorvidt et spill er hot or not.

 

Er faktisk litt morsomt å tenke hvis alle vi kun brydde oss om 2 ting f.eks: grafikk og at det var store eksplosjoner og masse "PANG!" "PANG!". Tror Valve kunne like gjerne bare ha oppdatert grafikken i CS hvert år og vi ville ha vært like fornøyd 24/7. For hvem trenger en bra historie, innovativ gameplay, god musikk og mye variasjon? For noe vås! :O

Lenke til kommentar

Jeg er ute etter kvalitet men jeg har peiling på data spill da. For eksempel. Skal begynne å spille FFVII nå som det er veldig dårlig grafikk på. Grunnen til at jeg spiller det er ikke grafikken men storylinen sjarmen til karakterene og det jævlig gjennomførte spillet. Det er jo trossalt ett av verdens beste spill da.

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter kvalitet men jeg har peiling på data spill da. For eksempel. Skal begynne å spille FFVII nå som det er veldig dårlig grafikk på. Grunnen til at jeg spiller det er ikke grafikken men storylinen sjarmen til karakterene og det jævlig gjennomførte spillet. Det er jo trossalt ett av verdens beste spill da.

Har merka at du liker FF, er veldig god franschise idd. :) Bare å håpe de 2 neste i serien blir på nivå med FFVII.

Lenke til kommentar

Singleplayer delen sugde ræva etter min mening bortsett fra sniper oppdraget. No offense men det var liksom skyt alt unntatt teammates, gjem deg og lade ett nytt magasin og hopp opp igjen og gjenta til du går videre. Historien var ok, ikke helt "oscar" opplegg men det du finner i de fleste fps spill som er "modern warfare" altså, Midt-østen, terrorister, atombombe.

 

Meeen multiplayer var enormt bra etter min mening all tho noen ganger kan det være veldig forskjellige teams.. noobs på den ene teamet og de gode på den andre. Blir først gøy når du unlocker mer våpen og perks, da du kan lage alt fra sniking til full rush eller "suicide bomber", osv.

 

Vis du vil ha deg litt kjap moro så er cod4 å anbefale :)

 

Så noen post om at fargene er litt "grå". Kan vel si jeg er litt enig der men hvem vil ha en slagmark som ser ut som en regnbue uansett :tease:

Lenke til kommentar

CoD4 var omtrent som forventet. Du vet hva du får - en heseblesende actionopplevelse som går på skinner. Grafikken er topp, lyden er helmaks. Alt i alt et bra spill - og på mange måter kanskje det beste i serien så langt.

 

 

Men fy fabian så irriterende det kan være når det kommer en uendelig strøm av fiender som f.eks. på slutten av det sniper-oppdraget i Pripyat. Spiller bare på nest høyeste vanskelighetsgrad, men fader altså. Lenge siden jeg ble så forbanna av et spill. Måtte bare slå av hele skiten og ta telling. Grr!

 

 

Dessverre ødelegger det totalopplevelsen.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at det var rimelig bra, Men jeg kjøpte det til XBOX først for å virkelig få mest ut av grafikken. Jeg har ikke akkurat verdens beste PC så det kjører ikke like bra på PCen min som det gjør på XBOXen min.

 

Jeg vil si at det er deffinitivt det beste krigs spillet jeg har spilt på veldig lenge, en god del var realistisk men ikke alt var like bra. Throw back på granater og alt det der dro meg virkelig inn i gir, dette ga meg lysten til å spille det.

 

Det at det så mange spill typer å velge mellom er også veldig bra, man kan spille det meste når det kommer til Call Of Duty 4.

 

Jeg ble mer enn imponert når jeg prøvde dette. :)

Lenke til kommentar

Jeg må si at det er det beste spillet jeg har kjøpt noensinne har hatt en del andre spill også men de kommer ikke i nærheten på CoD 4..

 

Det eneste jeg er litt skuffet over er at det ikke er så mange maps til multiplayeren... Har hørt rykter om at produsentene lager flere maps, stemmer det??

Lenke til kommentar
Jeg må si at det er det beste spillet jeg har kjøpt noensinne har hatt en del andre spill også men de kommer ikke i nærheten på CoD 4..

 

Det eneste jeg er litt skuffet over er at det ikke er så mange maps til multiplayeren... Har hørt rykter om at produsentene lager flere maps, stemmer det??

Ja jeg tror circa 8 nye maps er snart ute via en opppdatering :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...