Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen av der som er medlem av den comrade gamespy greia?

Jeg har det i forbindelse med Crysis.

Men CO4 støtter vel også det.

Hvis det vil jeg gjerne legge dere til.

Fordi jeg har ingen der enda.

Min er StriferRanger.

Skrevet

Jeg har et stort problem.

Etter den nyeste patchen (1.5) så lagger jeg stort både i menyen og ingame. Pcen min har klart spillet lekende lett i flere måneder, så "du har dårlig pc" er ikke et alternativ.

Installerte nye drivere i går, og da funket spillet plutselig. Jippi. Men i dag så er det back to normal.

Noen som har råd?

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte spillet gjennom Steam i dag.

Ferdig å laste det ned og alt, men støtte først på et lite problem. Fant ikke code_gfx.ff, men løste det raskt med å skifte til engelsk.

Nå sitter jeg bare å venter på at den skal bli ferdig å laste ned oppdateringen, men noe må være galt. Den er på rundt 4GB, men kanskje det stemmer? Blir rundt 8 til sammen. Det virker veldig merkelig, fordi patchene er på 10-60MB hver.

Jeg får bare smøre meg med tolmodighet. Skal på jobb nå, men gleder meg som en liten unge til å få prøve dette i morgen.

Spillet er helt rått! (Snek meg til å prøve det hos en kamerat).

Edit: Er visst bare en veldig tungvint sak fra Steam sin side. Maa visst laste ned hele spillet paa nytt fordi jeg skiftet spraak. Kunne nemlig ikke spille med norsk Steam. Utrolig irriterende. 4.5GB rett i dass. Skulle bare ha kjoept spillet i butikken. Det er absolutt ingen fordeler med Steam. Desuten har Steam alltid vaert ustabilt og tungvindt i mine oeyne. Tenker tilbake paa CS og HL naar det foerst kom paa Steam. Var ramaskrik hver gang steam gikk ned. :)

Endret av Daehli
Skrevet

Total skuffelse~!

Jeg ble saa skuffet... Kom hjem fra jobb naa og oppdaget at en eller annen (ideot) har skrudd av datamaskinen min. Maa smoere meg med litt tolmodighet. 50 prosent igjen.

Hadde det ikke vaert fordi jeg hadde en kald Heineken i kjoeleskapet (Skjer omtrent aldri), saa hadde jeg flydd vegg-i-mellom her. :S

Hvor stor er updaten naar jeg er ferdig aa laste ned? Eller kanskje jeg slipper det, at alt ligger med naar jeg laster ned 4500MB. Krysser fingrene.

Har foresten Radeon 3780. Hvordan er utsiktene naar det kommer til aa kjoere full grafikk paa 12xx i opploesning. Krysser fingrene for at jeg kan makse ut uten aa miste 'hastigheten'' i MP delen. Delay og FPS?

Skrevet
Har foresten Radeon 3780. Hvordan er utsiktene naar det kommer til aa kjoere full grafikk paa 12xx i opploesning. Krysser fingrene for at jeg kan makse ut uten aa miste 'hastigheten'' i MP delen. Delay og FPS?

Lyktes nesten i å kjøre CoD 4 på High (1280'1024)med mitt 7600GT så tror du skal være rimelig trygg.

Skrevet (endret)

Hei.

En kamerat og jeg vurderer å kjøpe dette spillet, men jeg lurer på om specs kommer til kort, noen som kan hjelpe? Vi er ikke så erfarne på dette området, men PC-en hans består av følgende:

Intel Centrio T2500, 2GHz prosessor, 1 gig ram, og Nvidia Go 7600.

Hva tror dere om dette, kan det gå??

Dersom dette ikke skulle fungere på dette spillet, har dere da andre forslag til FPS spill vi kan gå for istedetfor? Vi har lenge spillt Black Hawk Down og ønsker nå litt andre utfordringer.

Endret av Rambol
Skrevet
Hei.

En kamerat og jeg vurderer å kjøpe dette spillet, men jeg lurer på om specs kommer til kort, noen som kan hjelpe? Vi er ikke så erfarne på dette området, men PC-en hans består av følgende:

Intel Centrio T2500, 2GHz prosessor, 1 gig ram, og Nvidia Go 7600.

Hva tror dere om dette, kan det gå??

Dersom dette ikke skulle fungere på dette spillet, har dere da andre forslag til FPS spill vi kan gå for istedetfor? Vi har lenge spillt Black Hawk Down og ønsker nå litt andre utfordringer.

Be han å kjøre denne testen ;)

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Skrevet

Jeg kjøpte spillet for noen dager siden til Play Station 3, har runna det og spilt det masse, og har ett ord å si: Rått.

Grafikken er noe av det beste jeg har sett, historien og handlinga er super, stedene vi er på er fantastiske, skytinga, våpnene, oppdragene, you name it! Alt er på topp!

Kan dessverre ikke vurdere spillet etter hvordan det er online, ettersom jeg har problemer med tilkobling på PS3.

Apropos problemer, så ville det vært fint om noen gadd å stikke innom tråden min "Problem med Call of Duty 4" hvor jeg har beskrivet et problem jeg har med COD4 til data. Jeg får av en eller annen grunn ikke åpnet spillet, sånn helt på begynnelsen... er ikke spesielt flink med data, så jeg trenger hjelp! Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=914724

Skrevet (endret)

Har satt i gang paa mitt oppradg naa. Helt nydelig spill. Spiller paa det vanskligste og maa innse at mine FPS ferdigheter har begynt aa ruste noe siden CS dagene.

Har komt meg opp til TV-stasjonen for aa eliminere en fyr. Tar en liten pause naa, maa la det vare noen dager/uker. Eneste grunn til at jeg klarer aa stoppe naa, er fordi jeg skal ut med venner.

Jeg innroemmer det... hekta - totalt. :)

Edit: Vi faar fryse post counten der.

Endret av Daehli
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har runnet spillet nå, og graffikken og lyden var fantastisk, og selve "fps" feeling er det beste jeg noensinne har prøvd. Men jeg synes histiorien i Singelplayer ble noe uklar, kan godt hende det er jeg som er dum, men jeg skjønte ikke helt at vi gikk tilbake i tid, drepte Zhakhaev elsn, også drepte vi han en gang til senere i spillet. Kan noen være så snill og gi meg en "walkthrough" på storyen, og forklare hvorfor man er i Russland, og hvorfor russlands plutslig ville drepe Nikolas informanten? : ) Takker for svar :D

Skrevet
Har runnet spillet nå, og graffikken og lyden var fantastisk, og selve "fps" feeling er det beste jeg noensinne har prøvd. Men jeg synes histiorien i Singelplayer ble noe uklar, kan godt hende det er jeg som er dum, men jeg skjønte ikke helt at vi gikk tilbake i tid, drepte Zhakhaev elsn, også drepte vi han en gang til senere i spillet. Kan noen være så snill og gi meg en "walkthrough" på storyen, og forklare hvorfor man er i Russland, og hvorfor russlands plutslig ville drepe Nikolas informanten? : ) Takker for svar :D

Skjønte det ikke helt selv i starten, men gikk opp for meg en liten stund senere.

Cpt Price har et flashback 15 år tilbake der han var på et oppdrag for å drape Zakhaev.. men sniperskuddet tok bare armen hans. Hvis du ser på slutten av spillet mangler han en arm.

Skrevet

Jeg syns at COD4 har faktisk den beste storyline jeg har vært borti i FPS spill, kun HL-serien som topper det. Slutten på COD4 er utrolig emosjonell, tusen takk Infinity Ward og Harry Gregson Williams.

Skrevet

Mulig COD4 har bedre storyline men Crysis har bedre grafikk. jeg ble litt skuffa der men førsteintrykket er bra. Spiller det nå. På noen måter er COD4 mer avansert enn Crysis og omvendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...