Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som tidligere nevnt: Demoen klarer ikke å fange den gode kvaliteten som er gjennomgående i resten av spillet. Jeg var også litt i tvil etter å ha prøvd demoen, men fullsversjonen var virkelig verdt pengene.

Gjest medlem-105082
Skrevet
Jeg syns også CoD4 var overaskende bra! Syns det var bedre en Crysis

Takk for rapporten.

Skrevet

Hei, har sett det har vært en til som har hatt problemer med pb init faliure og pb client not responding. Jeg får det hele tiden, etter 1 min maks. Det var slik med 1.0 og standard pb instalasjon og med 1.4 og 2.032 pb. Noen som vet hva som skal til?

Skrevet

Jeg har en stygg grafisk error (~unplayable) etter at jeg plutselig fikk den boksen med sånn spørsmål.. :p sånn "ja", "nei" eller "avbryt" -boks.. ehe

Screen:

Noen tips? :(

post-116754-1198695507_thumb.jpg

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
En ting jeg alltid har likt veldig godt med CoD serien har vært at du kan bare hoppe inn på en server, drepe litt, og så jobbe videre eller gjøre noe annet. Nå må man være hardcore gamer for å henge med i våpen kappløpet. Det var grunnen til at jeg ikke gadd å spille BF2 i lengden også. Man må på ranka servere og spille hele tiden dag ut og dag inn for å henge med. Jeg beholder ihvertfall CoD2 på harddisken inntil videre.

Det er vel ikke slik at man mister XP hvis man er borte en stund? Ser ikke helt problemet med å "henge med" isåfall.

Endret av Crossfire
Skrevet
Det er vel ikke slik at man mister XP hvis man er borte en stund? Ser ikke helt problemet med å "henge med" isåfall.

Nei, du mister ikke XP etter en pause.

Skrevet (endret)

d va et dritt bra spill. jeg fikk d til jul.

runna d to daga etter.

måtte bytte d var feil med cd-keyen! d va dritt.

jeg runna det på veteran da... play time va bare 10 timer da :dribble: geek vett.

enig graffiken va konge!

noen flere som har runna det på veteran eller??

Endret av ht!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...