Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Demo her. Personlig ble jeg langt fra imponert. Unable to find ...://download.gamer.no/gamer.no/CoD4...får jeg beskjed om Bruker uTorrent... Kanskje ikke helt riktig tråd å svare i, men...
kilik Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Fungerte fint for meg i går. Bruker Azureus. Uansett er det mange steder man kan laste ned den. Bare ta et google-søk.
Villanden Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg anbefaler spillet på det sterkeste. En smule kort, men veldig fengende SP, og en langvarig og spennende MP. Løp og Kjøp! Endret 23. desember 2007 av Villanden
El Matador Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Har ikke opplevd så mye spilleglede i MP på lenge
Villanden Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Spennende å se fram til nye våpen, camo og perks. Unner alle med interesse for skytespill den opplevelsen.
Vice Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Som tidligere nevnt: Demoen klarer ikke å fange den gode kvaliteten som er gjennomgående i resten av spillet. Jeg var også litt i tvil etter å ha prøvd demoen, men fullsversjonen var virkelig verdt pengene.
Anders Moen Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Ahh, jeg fiksa litt på linken til CoD4 demoen fra gamer.no: http://download.gamer.no/CoD4MWDemoSetup.exe.torrent i stedet for ftp://download.gamer.no/Gamer.no/CoD4MWDemoSetup.exe.torrent og da funka det for meg
Rudde Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg syns også CoD4 var overaskende bra! Syns det var bedre en Crysis
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg syns også CoD4 var overaskende bra! Syns det var bedre en Crysis Takk for rapporten.
Kirchhoff Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hei, har sett det har vært en til som har hatt problemer med pb init faliure og pb client not responding. Jeg får det hele tiden, etter 1 min maks. Det var slik med 1.0 og standard pb instalasjon og med 1.4 og 2.032 pb. Noen som vet hva som skal til?
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Prøvd laste ned PB updater og update punkbuster manuelt? Endret 26. desember 2007 av @daniel89j
Kirchhoff Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Viss du mener pb setup, så har jeg det. Snakket med en venn, og han snakket om noe htm filer som skulle byttes ut i pb mappen.
binko Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har en stygg grafisk error (~unplayable) etter at jeg plutselig fikk den boksen med sånn spørsmål.. sånn "ja", "nei" eller "avbryt" -boks.. ehe Screen: Noen tips?
Kvikksølv Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 noen flere enn meg som OFTE får "Waiting for response from Master Server", og dermed ikke klarer å refreshe etter en liten stund?
Anders Moen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Huff, lasta ned demoen. Skjønte ikke bæret av det + at PC-en min tydeligvis ikke klarte å kjøre dette spillet, for det hang bare hele tida
Crossfire Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) En ting jeg alltid har likt veldig godt med CoD serien har vært at du kan bare hoppe inn på en server, drepe litt, og så jobbe videre eller gjøre noe annet. Nå må man være hardcore gamer for å henge med i våpen kappløpet. Det var grunnen til at jeg ikke gadd å spille BF2 i lengden også. Man må på ranka servere og spille hele tiden dag ut og dag inn for å henge med. Jeg beholder ihvertfall CoD2 på harddisken inntil videre. Det er vel ikke slik at man mister XP hvis man er borte en stund? Ser ikke helt problemet med å "henge med" isåfall. Endret 3. januar 2008 av Crossfire
Siomir Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det har ikke jeg opplevd hvertfall. spilte ikke på 1 uke og hadde samme rank og xp som sist jeg avsluttet..null stress.
MetroN Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Det er vel ikke slik at man mister XP hvis man er borte en stund? Ser ikke helt problemet med å "henge med" isåfall. Nei, du mister ikke XP etter en pause.
ht! Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) d va et dritt bra spill. jeg fikk d til jul. runna d to daga etter. måtte bytte d var feil med cd-keyen! d va dritt. jeg runna det på veteran da... play time va bare 10 timer da geek vett. enig graffiken va konge! noen flere som har runna det på veteran eller?? Endret 4. januar 2008 av ht!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå