Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger CoD4. Har spilt det i en uke eller to nå, og har alt rukket å runne det på veteran. Online-delen er selve høydepunktet med spillet, og i mine øyne vesentlig bedre enn singleplayeren. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har prøvd Presige mode ennå?

Dvs. Når du har nådd rank 55, så kan du nulle ut alle gradene og begynne på level 1, så skal du merkes med ett eller annet slik at folk ser at du er på runde 2, 3, 4 eller noe slik.

Du kan gjøre rundene opp til 10 ganger.

Har ennå til gode til å se noe spesielt med tag'ene til mine medspillere...men masse folk på rank 55...

Men... har ett spørsmål i det her også...

Blir alle Challengene slettet også...slik at du må ta de om igjen?

Skrevet

Noen som vet om enkle måter å adde favorittservere?

f.eks. når jeg spiller på en server, er det da muligheter for å skrive inn noe i console for å få den på favorittlista?

Skrevet

Jeg koser meg stort med online-delen av COD4, selv om jeg ikke er noe særlig god i spillet. (0.80 KD :blush: )

Men hvor lang tid brukte dere til rank 55? (regner med det er noen som er det)

Skrevet

Noen som vet om man kan velge server selv på 360 versjonen? Hver gang jeg spiller online så søker den bare opp, og velger den første og beste serveren den finner. Får liksom ikke muligheten til å velge selv, sånn som jeg kunne på Battlefield Modern Combat.

Skrevet

Det er to challenges i CoD4 som jeg har jaget litt...

Team Player I: Vinn 5 tdm matches... Her står det 0 hos meg... jeg har vunnet mange...

MDV Team Death Match: Top Score Overall på team death match. Dette hadde jeg tre ganger på rad her tidligere i kveld, men like fullt står det 0 på den.

Dette var servere med 20+ på.

Ellers så har jeg nå nådd rank 55...

Synes kanskje det oppnås litt for lett... De fleste på de serverne jeg spiller på har 50+ i rank...

Går jo opp 2-3 ranks på en liten kveld...

Skrevet
M14 er fine ting, men dersom man skal bruke silencer på G3 eller M14, så hadde jeg gått for G3. Iron sight på M14 er rett og slett forferdelig. Jeg brukte nesten like lang tid på de første 25 jeg drepte med M14, som jeg brukte på nr 26 til 150.

Hmm... M14 med red-dot er utrolig på hardcore. Uansett er spillet veldig mye bedre på hardcore (multiplayer) og det er direkte vanskelig å gå tilbake. Man glemmer rett og slett å putte nok kuler i folk :-)

Skrevet

Kult spill, men ganske kort spill det er kanskje fordi jeg runda det på 16 timer.

Har ikke prøvd multiplayer enda men det må jeg prøve snart.

Skrevet
Kult spill, men ganske kort spill det er kanskje fordi jeg runda det på 16 timer.

Har ikke prøvd multiplayer enda men det må jeg prøve snart.

For meg er MP-delen 75% av opplevelsen :)

Skrevet
Ellers så har jeg nå nådd rank 55...

Synes kanskje det oppnås litt for lett... De fleste på de serverne jeg spiller på har 50+ i rank...

Går jo opp 2-3 ranks på en liten kveld...

Lett? Du har jo Prestige mode, og det tar mye lengre tid kan jeg love deg.

(Mulig jeg er blind, men jeg har ikke sett noen steder hvor man kan velge prestigemode'n?)

Skrevet
Hadde fått inntrykk av at Prestige bare var på 360`en jeg.

Teit. Viviåssåhapresstisjmåod. :nei:

Hmm, det låter jo forsåvidt logisk siden jeg ikke har funnet noe menyvalg for det. Veldig snodig dog.

Skrevet

Jaja, men for min del synes jeg det er helt greit at man får rank relativt fort. I spill som BF2 var det jo fullstendig latterlig. Man måtte jo bruke store deler av livet sitt dersom man skulle nå topprank. Å måtte legge i 1000timer++ for å maxe ut ting blir bare fullstendig latterlig.

Skrevet

Fikk meg CoD4 på fredag, har runna singelplayern og driver på med Multiplayer nå, er rank 24.

Men lurte på en ting, går rankene ned visst du ikke har spilla på ei stund ? Visst ja, hvor lang tid tar det å gå ned en rank ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...