Gå til innhold

CoD4 til PC eller PS3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Har en Playstation 3, men også en veldig god PC som håndterer CoD4-demoen på fullt uten lagg eller noe - men det jeg lurer på er - er multiplayerdelen til PC bedre enn den som er til PS3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ren gjett blir de ganske/helt lik. Velg ettersom du foretrekker PS3 kontroller eller tastatur/mus. Legg merke til foretrekker, hva andre synes er best er strengt tatt deres sak. :p

Gjest medlem-105082
Skrevet

Det som er bra med PC versjon er jo at du kan få mods og nye multiplayerbrett laget av privatpersoner. Så jeg mener du får mer ut av PC versjonen.

Skrevet (endret)

mus og tastatur er jo bedre enn ps3 stikke. Og med det første kommer det bare til å være 8vs8 players online på ps3, menst på PC vil det bli 16vs16

Endret av Derfern
Skrevet

Det meste er vel blitt sakt, en må bare velge det som en har mest lyst til. Altså ikke tenk så mye på hva som er "best".

Velg det du blir mest fornøyd med! :)

Skrevet
Hva med grafikk da?

Den blir nok bedre på PC-en enn på PS3'n din. I hvert fall mitt inntrykk. Har samme specs på PC-en som deg, bortsett fra at jeg har 8800GTX 768mb i stedet for Ultra. Og singelplayer demoen på PC-en ser bedre ut betaen som var ute på 360. Og ut fra rapporter og videor ute på nettet så ser PS3 og 360 versjonen identiske ut.

Har samme dilemma som deg, har både PS3 og PC pluss 360. Men for meg blir det 360 pga. deilig sløve ned i sofaen med en kontroller + jeg liker enkeltheten med å spille over Xbox live.

Har du en god HDTV og godt lynanlegg så slepp deg selv ned i sofaen med kontrolleren og PS3. Nok av skytespill ellers til PC :) Noe som heter Crysis ganske snart - og der har du ikke noe valg..

Skrevet

Samme dilemma som de andre, men jeg endte opp med å bestille til PC. Det som gjorde utslaget var som nevnt tidligere i tråden at du kun kan være 8vs8 på konsollene, mens du kan være 16vs16 på PC-en, i tillegg til at det blir mye enklere å få tak i flere maps.

Skrevet

Jeg synes de bør åpne for spilling imellom alle platformene, ps3,xbox og pc. Uten noen form for autoaim såklart, så kan vi få en endelig avgjørelse på hvilken platform som er "best" å krige med.

Nå er det vel mulig med mus+tastatur på ps3, men vet ikke om spillet støtter det i ps3.

Om ikke vil jeg nok sette mine penger på pc i forhold til sikt og skyt, men blir nok bra fun faktor på alle 3 plattformene.

Noen bekreftelse på at det bare kan være 8vs8 på console? Ser ingen grunn til at det skal være en begrensning der i forhold til på pc.

Skrevet (endret)
Noen bekreftelse på at det bare kan være 8vs8 på console? Ser ingen grunn til at det skal være en begrensning der i forhold til på pc.

http://www.metacritic.com/games/platforms/...4modernwarfare/

PUBLISHER: Activision

DEVELOPER: Infinity Ward

GENRE(S): First-Person Shooter

PLAYERS: 18

ESRB RATING: M (Mature)

RELEASE DATE: November 5, 2007

http://www.metacritic.com/games/platforms/...4modernwarfare/

PUBLISHER: Activision

DEVELOPER: Infinity Ward

GENRE(S): First-Person Shooter

PLAYERS: 32

ESRB RATING: M (Mature)

RELEASE DATE: November 5, 2007

Slik!

Endret av TheScorp
Skrevet

Er mere smak og behag om en liker mus og tastatur, eller kontroller.

For min del skal jeg spille på en PC som er koblet til 50" plasma i stua der jeg skal ligge i sofaen og kose meg med COD4 :)

Personelig synes jeg FPS er bedre med mus og tastatur, men har ingen problemer å spille FPS spill på konsoll heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...