Gå til innhold

Hva er galt med Europeiske retailers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vi ligge 1 mnd etter amerikanerne i alt eller går det an og nå dem igjen.

Lenge lå vi 6 mnd etter på film....og fortsatt ligger vi månder etter på film og nå sitter jeg og ser at supreme commander FA er lansert i Usa og ikke her...neida, vi må vente en mnd før vi kan få våre grådige labber på det :(

Direct 2 Drive har det..for US only peeps..mens Gamersgate har nada....egentlig er gamersgate som en Rimi versjon av D2D.. :(

Hva er det med oss..er det latskap ....jeg husker hvordan Europa Universalis kom ut 6 mnd før i Usa !!

Det var heeeeeeeeeeeeelt vilt når spillet var LAGET i Sverige!!

Vennlig hilsen

Jan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett av hoved problemene er lokalisering, tyskeland og frankrike er veldig streng på kravet om at det meste skal finnes på deres eget språk. Dette er selvsagt kun en, av mest sannsynlig flere, grunner til at det tar litt ekstra tid.

Det er også en god del flere å forholde seg til, lanseringen i hele europa skjer vanligvis samtidig. Og det er endel flere å forholde seg til enn i USA, så papir arbeid blir det nok :p

Skrevet

Fordi ikke alle er som deg.. Noen har samvittighet (kanskje ikke ovenfor EA games, men uansett). Kanskje noen ikke ønsker å stjele?

Herrejesus da mann...

Skrevet

Jeg kjøper de spillene jeg liker takk.

Men jeg er ikke kresen ,jeg tar dem gjerne fra Gamersgate eller Direct2drive uk....men ingen av disse har Supreme Commander FA på release.

Med tanke på at spillet lar seg lastes lett ned med piratkopiering, tror jeg vel at Direct2drive kunne ha fått en versjon i salg SAMTIDIG med USA versjonen.

Det er KUN byråkrati som gjør dette, intet annet..uansett hva de sier.

Det er latskap og dårlig butikk, og jeg synes de fortjener at 90% tar piratveien for å faktisk få spillet på releasedato isteden for å sitte og vente på at de får reva i gir.

Helt vilt spør du meg.

Janster

Skrevet
Dette er jo en av årsakene til at folk piratkopierer :/

Det er synd å si det, men jeg tror du er inne på noe her. Ta f.eks Supreme Commander som nevnt tidligere her. Jeg satt og tittet på en av de private trackerne og ser at det ligger ute der, og tenker med meg selv "Yes!". Så surfer jeg litt rundt, og finner ut at det jo faktisk er lenge til det kommer... Hva gjør man da?

Jeg tok en spansk en med COD4 så sent som i går. Endte opp med å laste det ned, for å fullføre det, bare sånn at når jeg får orginal versjonen i dag/morgen (avhengig av posten) så kan jeg fokusere mer på multiplayerdelen. Og det er igrunnen utrolig synd at det skal være slik?

Samme med Activisions sjakktrekk på Steam. 49,95 USD i USA, og 69,95 USD i Europa +tax/vat....Jeg synes igrunnen de skyter seg litt selv i foten, akkurat som de av oss som laster ned i bunn og grunn gjør akkurat det samme. Oh well :/

Skrevet

Jepp...de må faktisk lære og innse at de konkurerer med visse ande nettverk om distribusjon..

Og når UBETALTE mennesker kan levere varen kjappere enn sine betalte kolleger da blir det rot :(

Noterer meg SC : FA ute nå, men jeg kan ikke kjøpe det...men jeg kan skaffe deg raskt gratis..haha

Vel, jeg har hørt rykter om at visse steder som f.eks frankrike og tyskland stopper alt til manualer og slikt er på respektive språk, men eh detta kan de vel fikse?

Uansett, kan DE landene da vente og så kan vi andre leve med engelsk.

Misforstå meg ikke..jeg ØNSKER at supreme commander skal gå bra..jeg er veldig glad i det spillet....men at de da skyter seg i reva slik gjør at jeg frykter for dems fremtid :(

Hilsen

Jan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...