Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble positivt overassket over hvor god SP'en i dette spillet var. Aldri blitt helt overbevist av de andre COD spillene.

Gleder meg til nettet er tilbake og kjøre videre i dette på MP slik som i den glutenfrie macaronien som Betaen var!

Skrevet
Ble positivt overassket over hvor god SP'en i dette spillet var. Aldri blitt helt overbevist av de andre COD spillene.

Gleder meg til nettet er tilbake og kjøre videre i dette på MP slik som i den glutenfrie macaronien som Betaen var!

Enig med at singleplayeren var bra. Har aldri vært noen stor fan av de tidligere COD campaignene, men denne var bare rå. Veldig variert og intens, med en historie som faktisk fenger (litt).. De andre har vært litt for mye av det samme, men her traff IW jackpot, spesielt med sniperbanen (tsjernobyl?) og AC-130 sekvensen. Utrolig gøy.

Passet meg også bra at SPen var såpass kort, vil heller ha en enspillerdel som er kort og morsom hele veien enn en som er langtrukken og repetitiv..

MPen er jo uansett fantastisk, og det regna jeg med hele veien. Hadde dog ingen forventninger til SP..

Skrevet

Helt enig! For meg var cod 2 singleplayer nesten et mareritt med håpløse oppdrag hvor du døde av sånne idotiske ting hele tiden. Tror nesten alle som har spilt dette på hard/Veteran må være enige dette. Tenker spesielt på bilkjøringa, og alle de "Only 4 attack waves left" oppdraga. Gadd aldri å slite meg gjennom den singleplayern husker jeg.

Altså, her har de virkelig truffet blink med cod 4 - dette er jo av en helt annen verden.

Spm: Hvilken hensikt har de laptopene man kan samle på, eller har de noen hensikt i det hele tatt? Er de kun der for en achievement etc. som cog tags i gears of war?

Skrevet

Ferdig med singelplayer akkurat nå, så hele rulleteksten... og fikk en overraskelse til slutt etter den var ferdig.. Usikker om det er bare ved å fullføre spillet og se hele rulleteksten ferdig som gir "dette". Men kult var det...'

Skrevet

XBL er oppe, men CoD4 mp funker ikke. Gjorde nettopp time-trial på nytt (mens jeg venter på at mp skal fungere), men den nye tiden ble ikke registrert. Fordømt dritt.

Skrevet

Problem: Jeg hører dere sier at CoD 4 mp er fucked akkuratt nå, men jeg er tilkoblet live, og mange på vennelista mi spiller det, i tillegg til at broren min, som sitter rett vedsiden av meg på samma ruter spiller det.

Det bør vel være den feilen med MPdelen, iogmed at jeg aldri har hørt om en feil på xboxen som gjør at de ikke får spillt.

Hvilken feilmelding får dere forresten? Jeg får "You need an active network connection to play on xbl" eller noe i den duren, rett etter å ha fått en Downloading Game Settings-melding som varer i 5 sek.

Skrevet (endret)

Jeg har spilt online med Call of Duty 4 i dag og har ikke hatt noen problemer, men jeg kommer ikke inn nå lenger. Tror at problemet vi hadde i går kveld har kommet tilbake.

Hvilken feilmelding får dere forresten? Jeg får "You need an active network connection to play on xbl" eller noe i den duren, rett etter å ha fått en Downloading Game Settings-melding som varer i 5 sek.

Ja, det er denne feilmeldingen jeg får nå.

Endret av viewty
Skrevet (endret)
Ferdig med singelplayer akkurat nå, så hele rulleteksten... og fikk en overraskelse til slutt etter den var ferdig.. Usikker om det er bare ved å fullføre spillet og se hele rulleteksten ferdig som gir "dette". Men kult var det...'

Ja, jeg fikk også den epilogen etter rulleteksten, jeg skulle til å skru av boksen og plutselig var det ett lite oppdrag til der, moro! :)

Dette er definitift årets spill for min del! SP delen var akuratt lang nok og var utrolig intens fra begynnelse til slutt. "Tchernobyl" brettet hadde en utrolig stemmning over seg, lyden av barnelatter gjemmt i musikken mens du går gjennom den forlatte skolen fikk det til å gå frysninger nedover ryggen min! MP delen er i seg selv verdt pengene jeg betalte for dette fantastiske spillet, det blir mye moro på live fremover! :D

Endret av AcIdica
Skrevet

Ja, jeg fikk også den epilogen etter rulleteksten, jeg skulle til å skru av boksen og plutselig var det ett lite oppdrag til der, moro! :)

Dette er definitift årets spill for min del! SP delen var akuratt lang nok og var utrolig intens fra begynnelse til slutt. "Tchernobyl" brettet hadde en utrolig stemmning over seg, lyden av barnelatter gjemmt i musikken mens du går gjennom den forlatte skolen fikk det til å gå frysninger nedover ryggen min! MP delen er i seg selv verdt pengene jeg betalte for dette fantastiske spillet, det blir mye moro på live fremover! :D

Hehe. Den epilogen ligger på "chapter select" og. Du trenger ikke se hele creditsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...