Gå til innhold

Crysis, uspillbart! Har BRA Hardware


Anbefalte innlegg

Hardware er i signaturen min. Med det må jeg spille med ALT på minimum, til og med 800*600 oppløsning, for at det skal gå i det hele tatt. Har nyeste drivere. Windows Vista forøvrig, noen som har peiling på hvorfor det ikke går i det hele tatt? med min hardware burde det klart max i min mening...

 

Har riktignok en skjerm med 1920*1200 oppløsning, så mulig den ikke klarer maks der :p

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hardware er i signaturen min. Med det må jeg spille med ALT på minimum, til og med 800*600 oppløsning, for at det skal gå i det hele tatt. Har nyeste drivere. Windows Vista forøvrig, noen som har peiling på hvorfor det ikke går i det hele tatt? med min hardware burde det klart max i min mening...

 

Har riktignok en skjerm med 1920*1200 oppløsning, så mulig den ikke klarer maks der :p

 

Takk for alle svar.

 

Du har nesten di samme speca som meg bara eg har geforce 8800 gt 320mb. Har du AA på 16?? Det virker litt sånn trur du skal sjekke det, får eg kjører alt på high og har AA4 å det kjører helt glatt. Har 40-45 i fps

Lenke til kommentar

 

Prøvde å laste ned den DirectX fila, og Norman går bersherk om at den finner en trojaner?? hmm..

Kan vel umulig stemme det vel?

 

Og den spør også om hvor du vil installere oppdateringen, noe som er uvant er så lite utfylt i vanlige DirectX versioner.

Er dette riktig, og i såfall hvor skal man legge den??

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Hardware er i signaturen min. Med det må jeg spille med ALT på minimum, til og med 800*600 oppløsning, for at det skal gå i det hele tatt. Har nyeste drivere. Windows Vista forøvrig, noen som har peiling på hvorfor det ikke går i det hele tatt? med min hardware burde det klart max i min mening...

 

Har riktignok en skjerm med 1920*1200 oppløsning, så mulig den ikke klarer maks der :p

 

Takk for alle svar.

 

Jeg spiller med alt på High untatt Object Details og Physics som begge er på Very High. Har samme hardware som deg så langt jeg kan se, samt Windows Vista. Og det flyter greit nok, fra 24-29 fps. Oppløsningen jeg spiller på er 1650x1080 - så det er jo litt lavere enn 1920x1200 - men du spiller på 800x600 sier du så da burde du jo "løpe i ring" rundt meg...

 

Jeg har ikke oppdatert DirectX med linken som en kar skrev over her, og jeg bruker ikke siste beta driver som også er nevnt, men en tidligere en.

 

Så langt jeg kan forstå sliter du med langt større problemer i oppsettet ditt enn bare en driver og direct X oppdatering når jeg med samme oppsett/drivere som deg spiller det greit i High/Very High mens du må ned i 800x600 og alt på minimum. Finnes ikke en driver i verden som retter det greiene der hvis det med alt på minimum i 800x600 må til for å få spilt i hele tatt. Noe plager maskinen din seriøst - tror nå jeg.

 

Men klart - prøv siste drivere osv... skader aldri å prøve.

Lenke til kommentar
Hardware er i signaturen min. Med det må jeg spille med ALT på minimum, til og med 800*600 oppløsning, for at det skal gå i det hele tatt. Har nyeste drivere. Windows Vista forøvrig, noen som har peiling på hvorfor det ikke går i det hele tatt? med min hardware burde det klart max i min mening...

 

Har riktignok en skjerm med 1920*1200 oppløsning, så mulig den ikke klarer maks der :p

 

Takk for alle svar.

 

Gjelder dette bare Crysis?

Åssen går det å spille andre spill?

Lenke til kommentar
Kanskje AA står på i nvidia-kontrollpanelet

 

på NVidia kontrollpanelet på PC-en er det ikke mye rart jeg kan tukle med, eneste jeg kan gjøre er å endre fra YTELSE- BALANSERT-KVALITET.

 

dette er det nye tulle-kontrollpanelet fra Nvidia.. Du må velge "Bruk avanserte 3D-innstillinger" også går du på "behandle 3D-innstillinger".. Der finner du "Anisotropisk filtrering" og "Antialiasing-instilling", prøv å sett disse to ned til 2x eller 4x.

Lenke til kommentar
Hardware er i signaturen min. Med det må jeg spille med ALT på minimum, til og med 800*600 oppløsning, for at det skal gå i det hele tatt. Har nyeste drivere. Windows Vista forøvrig, noen som har peiling på hvorfor det ikke går i det hele tatt? med min hardware burde det klart max i min mening...

 

Har riktignok en skjerm med 1920*1200 oppløsning, så mulig den ikke klarer maks der :p

 

Takk for alle svar.

 

Gjelder dette bare Crysis?

Åssen går det å spille andre spill?

 

WoW lagger som et Gjøkur, men skrur jeg ned oppløsning til 1280*etellerannetwidescreen så går det mye bedre med en gang...

 

Battlefield 2 går glatt med alt på max.

Lenke til kommentar

Linken jeg ga til DX er ikke virus nei :glare: Er jo fra MS' sine sider.

 

Om du ikke har oppdatert DX siden februar, så vil dette mest sansynlig hjelpe.

 

Last ned DX oppdateringen, extract i hvilken som helst mappe du vil. Så kjører du exe fila som ligger der, og den legger til de nye filene.

 

edit: Når de gjelder installering av driver, avinstallerte du den forrige før du oppdaterte? Om ikke så bør du gjøre dette for å hindre komplikasjoner.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Linken jeg ga til DX er ikke virus nei :glare: Er jo fra MS' sine sider.

 

Om du ikke har oppdatert DX siden februar, så vil dette mest sansynlig hjelpe.

 

Last ned DX oppdateringen, extract i hvilken som helst mappe du vil. Så kjører du exe fila som ligger der, og den legger til de nye filene.

 

Takker, jeg innså jeg misforstod extract mot install av alle ting i farta, så fant filen fort bare jeg lastet den ned.

Av en eller annen grunn trodde Norman at den ene .cab fila var noe galt med første gang jeg lastet ned, men etter dette har den holdt seg tyst, så regner med det bare var Norman som er på lørdagsfylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...