Gå til innhold

Crysis, uspillbart! Har BRA Hardware


Anbefalte innlegg

En ting til, har du mye som kjører i bakgrunnen? Isåfall, slå av alt (ja alt...) som kjører utenom Crysis. Antivirus, firewall, msn osv osv, er du bekymret for virus kan du ta ut nettverkskabelen mens du tester. Antivirus er ofte synderen når det gjelder dårlig performance, siden den tar så mye ressurser.

Endret av Habitats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke formatert siden februar tror jeg :p

 

Sitter som oftest oppe med en 5 internettsider med ++ faner på de fleste. Ventrilo, antivirus(som ikkefunker), msn, en eller annen video som står på pause, og massevis av mapper åpne.

 

Har 1.1TB internt i PC-en, hvorav 800GB er fyllt opp. Kunne såklart installert på nytt, men vurderer da å laste ned Vista Ultimate fyfy versjon og installere den. Dum som jeg var kjøpte jeg Vista Business >.<

Lenke til kommentar
Du er en sånn som installerer alt på C:\ :p ? Når det gjelder antivirus, ettersom ditt ikke virker, så prøv NOD32's 30dagers trial. Et supert antivirus som krever minimalt av PC-en.

 

Når det gjelder fyfy versoner så bør du holde sånt utenfor forumet.

 

hehe veit jeg ikke skal nevne hvor jeg laster ned osv :p sa fyfy, for de fleste her sier det på den måten ;)

 

uansett, vurderer å kjøpe en 10000RPM 150gb disk når jeg skal installere på nytt, blir litt bedre ytelse...

 

hvis jeg installerer ultimate 64 bit, kan jeg også bruke mine 2gb ram som ligger der uten stor nytte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...