Gå til innhold

Unreal 2 ..litt skuffet...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ITavisen har smørt sammen en lynrask anmeldelse. Der kan man lese følgende sitat:

 

"Nå skal det sies at spillets avslutning er det tøffeste, vemodigste og skumleste jeg noen gang har spilt"

 

- Man kan trygt si at anmelderen må mangle noen titler på listen sin over fullførte spill.

 

 

Skummel med tank på hvor dårlig den er kansje:)

men ja, jeg syntes de smører isammen en god del *RAKSE*

anmeldeser på IT Avisen, men her på Gamer.no har dem hvertfall noen seriøse og lange anmeldelser:) gleder meg til og se anmeldelsen av Unreal 2 her på gamer.no :)

Lenke til kommentar
oi, fant ut at en kan enable ragdoll i options. I flere detalj grader.

 

Likevel er den kun på menneskermonstre som har to bein og hender...

 

F.eks de blåe romvesene henger fremdeles rett ut i luften hvis de ligger halvveis innpå en kant...

 

hehe gleder meg til DOom 3:)

bra rag dool effects der

Lenke til kommentar
Kjøpte spillet i går, og er et sted i andre verden, hvor du slåss mot edderkoppene. Er storfornøyd med det hittil, og synes grafikken er veldig god. Eneste litt kjedelige er at når jeg trykker på quit klikker spillet. Må bruke alt+tab og lukke det fra Windows. Synes det er litt unødvendig.

 

Spillet mitt klikker ikke når jeg går ut av det selv om jeg ikke har så bra PC enda :D

 

Men jeg er også Kjempe fornøyd med spillet! spillet ruler for å si det enkelt det beste spillet jeg har her hjemme nå for tiden! :D:D:D

Lenke til kommentar

Hvor mange FPS får dere?

 

Jeg har rundt 40-60 FPS når jeg går rundt på brettet uten monster på skjermen.

 

I harde kamper detter jeg til 15-30 fps.

 

Det vil jo si at det går sånn ca like bra som DOOM III (Alpha)

 

Maskin:

 

P4 2.4 ghz

ATI Radeon 9700 Pro

512 MB DDR RAM

Lenke til kommentar

Det er ikke bare grafikk og lyd som er bra i Unreal 2. Vi må for all del ikke glemme atmosfæren.

 

For øvrig ser jeg at mange er skuffet over dette spillet. Hva forventet dere? Om dere tror alle deres ønsker vil innfris i Doom 3 er jeg sikker på at dere vil bli skuffet. Det blir også en vanlig 3d shooter, bare med kjempegrafikk.

Lenke til kommentar

Noen andre som har texture-feil i spillet? spes på monster og andre folk...

 

Merkeligt.. har aldri fått texture-feil på andre spill.. har klokket skjermkort...

 

Er litt irriterende når jeg hører andre ikke har texturefeil med nøyaktig samme maskinvare som jeg har :grumpy:

Lenke til kommentar
God god ide:))

Slikt burde fixes

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=87555

 

Har requestet det :)

 

Noen andre som har texture-feil i spillet? spes på monster og andre folk...

Nops. Feilfritt her.

 

For øvrig ser jeg at mange er skuffet over dette spillet. Hva forventet dere? Om dere tror alle deres ønsker vil innfris i Doom 3 er jeg sikker på at dere vil bli skuffet. Det blir også en vanlig 3d shooter, bare med kjempegrafikk.

Jeg tror folk savner den samme skummle stemminga som var i Unreal I.

For meg så var faktisk Unreal2 ganske kjedelig...eneste gangen jeg ordentlig skvatt var når ei lik kom dettende ned fra et tårn. Skvatt som fan :p

Lenke til kommentar

Spillet er ganske kjedelig. Missionbasert er bare tull. Det er 10 ganger gøyere når man utforsker en hel verden, og ikke bare blir satt der de interessante tingene foregår. Det er ingen spenning som bygger seg opp. En hadde fått en mye bedre følelse om en hadde kommet til den demningen etter at man hadde trasket gjennom en kilometer lang hule med masse skumle monstre, istedet for å bare starte rett utenfor.

 

Unreal 2 er lite inspirerende, og setter meg knapt i stemning i det hele tatt. Man får ikke følelsen av å være tilstede i verden man spiller i. Da blir det kjedelig.

 

Nok et trist kapittel fra Epic. Tror de får kvitte seg med Digital Extremes og Legend, og heller lage spillene sine selv slik de gjorde med Unreal og Unreal Tournament.

Lenke til kommentar

Jeg savner Unreal følelsen. I det første unreal føler du deg helt alene, det er bare deg igjen. Og du må komme deg vekk fra planeten selv.

Du viste ikke hva som ventet deg.

Jeg håpet unreal2 ville fange den følelsen igjen, men neida.

Du blir fraktet ned med et skip, du vet hvilke farer som lurer.

Og 3/4 av spillet må du skyte marine soldater. Når jeg kjøpte unreal 2 ville jeg skyte skummle aliens, vist jeg vil skyte soldater spiller jeg SOF2.

Jeg synst ikke spillet var så pent heller, det var ingenting jeg ikke hadde sett før.

Og hvor er det blitt av den stemningsfulle musikken som var i unreal1.

Jeg satt igjen med en tom følelse etter jeg hadde spilt gjennom unreal2, litt trist. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...