Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finn et treningsprogram som passer deg, noe ATI sitt nødvendigvis ikke gjør ;)

 

Joda, men en plass må man jo starte og er mest ute etter et program for å få litt inspirasjon til gode øvelser.

 

 

Edit:

 

Hva menes med curls på rygg? For meg er curls den "vanlige" biceps øvelsen type:

 

DBCurl.gifBBCurl.gif

 

Og hva betyr (S) og (P), Er jo avanserte koder det her... :fun:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Du er vel sånn som meg og aldri blir helt fornøyd :p Vil hele tiden ta mer ;)

Hehe du sier noe der! Har aldri vært 100% kunne alltid ha tatt bittelitt mere kg eller flere reps. Men sånn blir det bare:P

 

Ati, de øvelsene du har listet opp i første post, er det de du kjører den dag i dag? Tenkte jeg skulle bli like hønk som deg nå nemlig. :fun:

Hunk er jeg vell ikke;P Men har skiftet programmet mitt litt etterhvert, så det er nok ikke helt likt som i førstepost. Men legger til det programmet jeg sånn ca går etter i vedlegg:)

 

 

Ati, de øvelsene du har listet opp i første post, er det de du kjører den dag i dag? Tenkte jeg skulle bli like hønk som deg nå nemlig. :fun:

Finn et treningsprogram som passer deg, noe ATI sitt nødvendigvis ikke gjør ;)

Godt sagt det også:)

 

Hva menes med curls på rygg?

 

Og hva betyr (S) og (P), Er jo avanserte koder det her... :fun:

bicepscurl på rygg tror jeg er det samme som liggende curl, ganske spenstig øvelse;)

Da må man ha sån cabel maskin.

 

Det andre programmet tror jeg var en kompis som skrev, tror han mener med (P) er pushdown, så enarms (P), er liksom enarms pushdown. (S) tror jeg står for Standing, men er nokså ikke helt sikker.

 

legger til ett bilde der jeg sammenligner 3 forskjellige månder, husker ikke om jeg har lagt det her før. :)

dragon.txt

post-38776-1205333820_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Åhei forskjellen fra første til andre bilde er jo enorm. Du har jo gått fra å være "pingle" til å bli stor, sterk og muskuløs. :) Ser god forskjell fra andre og tredje bilde også.

 

Er det jeg kaller skikkelig framgang. Viser bare at du har trent og spist riktig. Imponerende. :D

Endret av Lambada
Lenke til kommentar

Delavar, Fett å høre;) Varmer alltid:)

 

Dagens økt: Bein og skuldre (Slapp økt)

 

Knebøy:

100kg 4x4

 

Legextensions:

80kg 8x4

 

Militærpress:

60kg 8x3

 

Upriserow:

35kg 8x4

 

Shrugs (lett):

80kg 8x4

 

Hadd dårlig med energi i dag, så var ikke så artig å trene som det burde ha vært. Tok ikke i like hardt som jeg kunne heller. Men alle har vell en dårlig dag?

Lenke til kommentar

Rettstang ja:)

 

Dagens økt: ARMER

 

Sittendebicepscurl:

20kg each 8x4

 

-SUPERSETT-

Rettstangcurl:

40kg 8x3

reversecurl:

25kg 8x3

--Sistesettet

Rettstangcurl:

45kg 8

reverscurl:

30kg 8

// (Det siste setter var pessetungt, med GODT!)

 

Enhåndspushdown:

80 på plata 8x4

 

Nosebreaker:

40kg 8x4

 

 

 

God økt! fikk sinnsyk pump og alt var herlig! :)

Lenke til kommentar

Logger på iform jeg, får litt mer tilbakemeldinger der enn jeg ville fått her ;) Jeg lurte jo Lambada dit, kanskje du og kommer etterhvert? ;) I mark er jeg sjanseløs mot deg, men i benk ligger jeg litt foran da, vi får prøve å ta igjen hverandre, hehe. Lambada raser fra meg i det meste, dvs han har alltid ligget foran i det meste så sliter med å sammenligne meg med han. Her er min treningsdagbok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...