Gå til innhold

ATI's treningslogg! 2 bilder s. 24 :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dagens økt: Skuldre

 

Sitende militærpress:

70kg 8x3

72,5kg 8

 

upriserow:

42,5kg 8x4

 

shrugs:

100kg 8x4

 

 

Kort men god trening, var på et annet treningsstudio så ble med shitsnakk med andre venner. Snakket med andre folk også, var artig. Men tok kanskje litt for lang tid den snakkinga:P

Lenke til kommentar

Dagens økt: Bryst

 

Benkpress:

100kg 4x2

102,5kg 4x2

107,5kg 1

110kg (fail, ble for tungt)

 

Skråbenk:

35kg 8x2

 

Flyes:

22,5kg 10x3

 

sittende benkpress:

105 på plata 8x3

 

 

Måtte gi meg fra skråbenken, kjente på skuldra mi at det er noe som er på vei til å bli fucked, har hatt vondt i den en stund nå. Noen sier det kan være bettenelse, men jeg har ikke anelse. Det er ikke muskulært, det ligger liksom i leddene i skuldra og albuene. Noen som har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar

Tror jeg vet hva du snakker om i skulderen, da hjalp det meg å ta litt Rotar Cuff øvelser (sidelengs kabeldrag etc.). Bare husk når du tar denne øvelsen: LAVE vekter, og høye reps (10-20). På noen av øvelsen holder det med 2-4 kg.

 

Nå er jeg ikke kvitt plagene mine, men det har hjulpet veldig. Fra å gå fra så stor smerte under repitisjon, til å nå kunne klare vektene uten å merke det (på èn type rotar cuff øvelse). Så tror nok det har hjulpet meg ja!

 

Dette kan også hjelpe på skuldrene (husk på at han på videoen har gjort dette mye før, så ikke ta så fort, og du bør nok ha bredere grep = lettere i begynnelsen):

Endret av TehKris
Lenke til kommentar

Nå er det vanskelig å begynne og synse om skulderproblemer, da det kan være så mangt, men de gangene jeg har hatt problemer med skuldra p.g.a. trening (et par ganger p.g.a. trening, en gang p.g.a. ulykke), har jeg rett og slett tatt pause fra all trening i 1-2 uker. Da har ting stort sett gitt seg.

 

Men det er ikke sikkert du har samme symptomene som meg, så da blir det i grunn umulig å si om det hjelper for din del.

 

Klart, er det lenge siden du har hatt ei ukes pause, skader det sikkert ikke ;)

Lenke til kommentar

Jeg må bare si kudos til deg for en utrolig utvikling i utseendet på ryggtavla! Både tykkelse og vidde er veldig mye bedre nå enn det var på bildet du la ut fra tidligere. Blir inspirert når jeg ser at det faktisk er mulig for oss vanlige dødelige å ha en sånn utvikling.

Lenke til kommentar
Tror jeg vet hva du snakker om i skulderen, da hjalp det meg å ta litt Rotar Cuff øvelser (sidelengs kabeldrag etc.). Bare husk når du tar denne øvelsen: LAVE vekter, og høye reps (10-20). På noen av øvelsen holder det med 2-4 kg.

 

Nå er jeg ikke kvitt plagene mine, men det har hjulpet veldig. Fra å gå fra så stor smerte under repitisjon, til å nå kunne klare vektene uten å merke det (på èn type rotar cuff øvelse). Så tror nok det har hjulpet meg ja!

 

Dette kan også hjelpe på skuldrene (husk på at han på videoen har gjort dette mye før, så ikke ta så fort, og du bør nok ha bredere grep = lettere i begynnelsen):

Jeg skal se på saken, var litt for vondt å ta skråbenk i dag, måtte rett og slett gi meg.

 

Nå er det vanskelig å begynne og synse om skulderproblemer, da det kan være så mangt, men de gangene jeg har hatt problemer med skuldra p.g.a. trening (et par ganger p.g.a. trening, en gang p.g.a. ulykke), har jeg rett og slett tatt pause fra all trening i 1-2 uker. Da har ting stort sett gitt seg.

 

Men det er ikke sikkert du har samme symptomene som meg, så da blir det i grunn umulig å si om det hjelper for din del.

 

Klart, er det lenge siden du har hatt ei ukes pause, skader det sikkert ikke ;)

vi får se om jeg tar meg litt fri, men blir gal av å ikke trene:O

 

Jeg må bare si kudos til deg for en utrolig utvikling i utseendet på ryggtavla! Både tykkelse og vidde er veldig mye bedre nå enn det var på bildet du la ut fra tidligere. Blir inspirert når jeg ser at det faktisk er mulig for oss vanlige dødelige å ha en sånn utvikling.

Hehe, takktakk. Varmer alltid, gir meg motivasjon også. Har også hørt før at om det var en person innen min vennekrets som ikke kom til å bli stor, så var det meg. Meg jeg prøver å motbevise de så godt jeg kan. Kan si at jeg var sinnsykt tynn før.

 

BTW så skriver du "feil" ATI, det skal være sets*reps (antar at du har skrevet reps*sets). Men det er bare pirkeri! Gjør det samme selv, men skal forandre det fom. nå!

jaja, det noteres. Fikser det til neste gang;) takk for tipset:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...