Gå til innhold

Virtua Fighter 5: 360 Version Has Better Graphics


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony får ekslusiver uten å blafre frem penger, mens MS kjøper gjerne spill til konsollen dems, bare noe jeg trur :p veit jeg er langt utpå jordet.

Drunk in Public : Idiotisk undskyldning for å droppe en PS3.

 

Så Naughty Dog og Insomiac gikk graits med på å kun utvikle for Playstation, nå er du virkelig helt på jordet. Sony kjøpte dem opp men kanskje de betalte med sushi!

 

Var også en del forumdeltakere som hardnakket nektet for att VF5 skulle få LIVE på 360.

Lenke til kommentar
Ble ikke VF5 opprinnelig utviklet for PS3 da? Og senere portet til 360? Var jo ikke snakk om at det skulle komme til 360 før spillet nesten hadde gått gold.

 

PS3 har arcade-build B, og så identisk ut med arcade build B, og det var en PS3 launch-tittel. :) Kjempeflott.

360 versjonen kommer ett år senere, og har arcade-build C, og ser identisk ut med arcade-build C på 360 sitt tredje år ifølge ryktene. :) Kjempeflott.

 

At ett spill går gold betyr at publisherene sender siste build av spillet til MS og Sony for testing, ingen spill blir utgitt før de har gått gold.

 

Sony får ekslusiver uten å blafre frem penger, mens MS kjøper gjerne spill til konsollen dems, bare noe jeg trur :p veit jeg er langt utpå jordet.

Drunk in Public : Idiotisk undskyldning for å droppe en PS3.

 

Så Naughty Dog og Insomiac gikk graits med på å kun utvikle for Playstation, nå er du virkelig helt på jordet. Sony kjøpte dem opp men kanskje de betalte med sushi!

 

Var også en del forumdeltakere som hardnakket nektet for att VF5 skulle få LIVE på 360.

 

Selvfølgelig betaler Sony for utvikling av spill til sin plattform.

Sony har eierinteresser i Naughty Dog, og de ansatte i det studioet får lønn fra Sony, og Sony bestemmer hvilke spill de lager.

Naugthy Dog lagde sitt eget programeringspråk på PS2, som het GOAL (Game oriented assembly language, eller noe slikt), nå når Sony har kjøpt dem, kan Sony gi det ut til alle studioene dersom de vil, før de ble kjøpt opp av Sony kunne dem ikke det.

Naughty Dog har begynt å kode i C++ nå på PS3, og jeg er rimelig sikker på at det er garantert det studioet som har lagt til mest i Edge-libraryene, som Sony sender ut til tredjeparti-utviklerene.

 

Sony har ingen eierforhold i Insomniac, så er de uavhengig av Sony, men Sony er deres publiserings-partner, og jeg tror også de er knyttet til SCEWWS-paraplyen, hvor dem deler utviklingsmetoder inne i SCEWWS (SCE Worldwide studios).

Men Sony kan ikke tvinge Insomniac til å lage ett spill, Ted Price bestemmer hva de gjør, han kunne foreksempel gått til Phil Harrison og sagt, nå lager vi aldri mere ett Ratchet & Clank, eller Resistance spill, heretter skal vi bare lage Wolleyball-spill, uten at Phil Harrison kunne gjort noe med det, annet enn å si 'vi betaler ikke for det', så måtte Ted gå til Sega eller MS å spørre om de ønsker å være med på det prosjektet. Selv om jeg tipper Sony ville publisert spillet, bare for å beholde samarbeidstatusen med Insomniac.

Mens i Naughty Dog, så er det annerledes. Der må dem spørre Phil Harrisons om lov til å bruke resurser på spill vil jeg tro, iogmed at Sony har kjøpt seg inn i dem.

 

Ang. VF5 og onlinestøtte på Live, så var det han som er ansvarlig for spillet som alltid har nektet på at de kommer til å gå online med VF-serien de neste årene, at forumbrukerer viderebrakte hans ytringer om det bør være greit. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Den dårlige trenden fortsetter dessverre...

 

After all that “only PS3 can do Virtua Fighter 5” talk, 360 fans are proud to say the 360 version is graphically superior - by some margin, in fact. Truthfully, the 360 sheen is so apparent in a direct HDMI cable switch comparison, it’s like looking at Soul Calibur 2 on Xbox compared to PS2. VF5’s here, online, and all is right with the world.

 

http://www.n4g.com/News-79095.aspx

haha, hvorfor bry seg om dette her. det smålig. ta fram ett og ett spill for å sette xbox sin grafikk mot ps3 sin grafikk..jeg ser flere og flere tråder om hvilken konsoll skal jeg ha spillet på? konklusjon blir som regel den samme; xbox har litt bedre ditt og ps3 har litt bedre datt, så det er egentlig bare smak og behag.. jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk gidder å sitte granske ps3 og xbox i PiP for å så lage store diskusjoner om det.

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar

Hvorfor gidder du da å bidra til at tråden gjenopplives igjen, den var jo død? Selv om det ikke er aktuelt for deg, som tilsynelatende kun har ps3, så kan det være interessant for andre.

 

Som nevnt tidligere har flere brukere her inne både 360 og PS3, da er det kjekt å vite hvilken versjonen man skal kaste bort pengene på, hvis det blir aktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...