Gå til innhold

addon som autoreporter afk folk i bgs


Anbefalte innlegg

Men er ikke no særlig å bli reporta bare fordi jeg måtte ut med bikkja eller no feks.

Hvorfor? Alt som skjer er at man ikke får mer honor, noe som jo er rett og rimelig om man ikke deltar.

 

Tenk ett hakk lengre du... Alt som skjer med DEG er at du ikke får mer honor ja. Men hva med de 39 andre som kunne ha god bruk for den 40'ende personen på sitt lag? ("joda, sikkert ikke noe problem om de bare mister 1 person slik"...men når tendensen er at det står 10-15 slik? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk ett hakk lengre du... Alt som skjer med DEG er at du ikke får mer honor ja. Men hva med de 39 andre som kunne ha god bruk for den 40'ende personen på sitt lag? ("joda, sikkert ikke noe problem om de bare mister 1 person slik"...men når tendensen er at det står 10-15 slik? :roll:

Jeg sa ikke at det var greit, bare at de som blir rapportert ikka har noe å klage over, for det skader dem ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gidder vel ikke få en 15. min desserter for det, er jo fult forståelig at man ikke tar av så seriøst, men når det er snakk om bruk av ulovlige hjelpemidler er det noe annet.

 

Tror ikke du skjønte hva jeg mente. Det er jo ikke noe farlig å få deserter da man alikevel skal gjøre noe i 15 min, men er jo klar da man kommer tilbake. OM man tar AV serisøst eller ikke blir jo opp til hver enkelt, men svar på dette spørsmålet:

 

Er sannsynligheten for å vinne større hvis man ha med 1 som healer/dpser etc vs hvis man har 1 om som står i caven fordi han "lufter" bikkja si?

Spørs jo da, er det en halvtime av kø tror jeg ikke jeg hadde giddi det.

 

Og til skarstad, reporting fører vel til ban?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...