Gå til innhold

addon som autoreporter afk folk i bgs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En AV jeg spilte i helga så telte jeg 20 inactive i start hula, kan trygt si vi tapte den matchen. Men man kan ikke bare rapportere folk i hytt og pine fordi de er inactive heller da, greit hvis man ser noen gjengangere i hver match. Men er ikke no særlig å bli reporta bare fordi jeg måtte ut med bikkja eller no feks.

Lenke til kommentar
En AV jeg spilte i helga så telte jeg 20 inactive i start hula, kan trygt si vi tapte den matchen. Men man kan ikke bare rapportere folk i hytt og pine fordi de er inactive heller da, greit hvis man ser noen gjengangere i hver match. Men er ikke no særlig å bli reporta bare fordi jeg måtte ut med bikkja eller no feks.

 

 

Er veldig enkelt dette, skal du ut med bikkja forlater du BG og gir plassen til en annen som vil spille. Du er klar igjen etter at du kommer tilbake med bikkja...

Lenke til kommentar
Gidder vel ikke få en 15. min desserter for det, er jo fult forståelig at man ikke tar av så seriøst, men når det er snakk om bruk av ulovlige hjelpemidler er det noe annet.

 

Tror ikke du skjønte hva jeg mente. Det er jo ikke noe farlig å få deserter da man alikevel skal gjøre noe i 15 min, men er jo klar da man kommer tilbake. OM man tar AV serisøst eller ikke blir jo opp til hver enkelt, men svar på dette spørsmålet:

 

Er sannsynligheten for å vinne større hvis man ha med 1 som healer/dpser etc vs hvis man har 1 om som står i caven fordi han "lufter" bikkja si?

Lenke til kommentar

Jeg har veldig vondt for å tro at dere skriver /afk, så fort dere går bort fra tastaturet, jeg mente ikke å rusle en 20 minutters tur med bikkja, jeg mente å bare være borte i to minutter. Og noen er vel hissige på å rapportere folk i hula, det skrikes jo "report" 30 sekunder etter matchen har starta, fordi det står igjen noen etterhengere. Hvis det er snakk om å gjøre det som er best for laget ,så får dere skrive /afk når dere henter ett glass vann, går på do etc. WSG eller AB er en annen ting, da det krever mye mer av hver enkelt person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...