Gå til innhold

Jeg var innlogget som moderator.. kunne fucket opp ja!


Anbefalte innlegg

En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....!

Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!!

jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no....

Buggy :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jeg savner også mailfunksjonen veldig...

 

Forøvrig - jeg tror ikke jeg ville gått og sletta masse innlegg om jeg plutselig var logget inn som moderator. Jeg bruker dette forumet veldig ofte, og er den første plassen hvor jeg spør om hjelp om det er noe jeg vanskes med.

Lenke til kommentar
En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....!  

Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!!

jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no....

Buggy  :lol:

 

akkurat somme som skjer med meg på gamer.no hele tiden :-(

Lenke til kommentar
En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....!  

Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!!

jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no....

Buggy  :lol:

 

det samme skjer meg også. Har vært slik i flere dager!! Jeg som ønsker å hjelper andre!

 

:D

Lenke til kommentar
bare lurer...under de fleste nickene til moderatorene her, som f.eks. rett under invictus, står det Moderator. det gjør det ikke under desertglow...på tide å rangere de som rangeres bør, kanskje?  :yes:

dette er bare satt på noen av tilgangsnivåene man kan ha. I mitt tilfelle administrator. det _burde_ være satt på alle ja. skal ta saken opp til diskusjon.

Lenke til kommentar
En annen ting som skjedde igår når jeg var inne på overklokking.no forumet, var at når jeg skulle skrive et svar til den tråden jeg var inne på, vart jeg sendt til forsiden av forumet....!  

Jeg prøvde flere ganger, men det gikk ikke!!

jeg vart sendt til forum.hardware.no/index.php eller.no....

Buggy  :lol:

 

 

Det samme har skjedd hos meg :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...