Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DC++ v0.22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

v0.22 har støtte før mappesøk, alá NMDC. Downloadkøvisning er blitt forbedret, klienten kan automatisk strupe/kille ul fra folk som går ut av hubben mm. Definitivt verdt å oppgradere.

Skrevet

Hver eneste gang du har starte 0.181 etter at .20 kom ut har du fått opp en liste over nye features....er det vanskelig å lese engelsk?

Skrevet

Engelsk kunnskapet mitt er bedre en du tror så ikke ta den tonen på meg young man. Anyways eg gidder da for f*en ikke lese det drittet der hver gang.

Skrevet

En ting du skal være oops på er at den versjonen har enkelte problemer sammen med Zone alarm og nedlasting av store filmer. Da ødelegger zone alarm filene, og de blir uleselige. Hadde selv det problemet, men byttet til tiny personal firewewall og da går det greit.

Skrevet

Ohh oh! Bruker selv ZoneAlarm Pro. Shit. Har skjedd kun med deg eller har andre opplevd det samme. Var nettop derfor eg lagde tråden egentlig i tilfelle noe slikt kunne skje. Damn it! :evil:

Skrevet

Jeg bruker også v0.22 og har merka at endel store filer blir resetta og starta på nytt helt tilfeldig. Litt stress å flytte fila fra temp, rename og starte resume. Mulig det skjer når jeg avslutter programmet og starter det på nytt senere..... Hadde ikke dette problemet med forrige versjoner (0.181, 0.20 og 0.21) så jeg vurderer å skifte tilbake hvis problemet ikke bedrer seg eller en ny versjon kommer ut. Jeg kjører ikke zone alarm. Kjører Xp pro med ntfs filsystem og har kun den innebygde winxp-firewallen...

Skrevet
Engelsk kunnskapet mitt er bedre en du tror så ikke ta den tonen på meg young man. Anyways eg gidder da for f*en ikke lese det drittet der hver gang.

Du skal ikke lese det hver gang. Du skal lese det en gang!

Skrevet
Ohh oh! Bruker selv ZoneAlarm Pro. Shit. Har skjedd kun med deg eller har andre opplevd det samme.  

Det har skjedd med andre versjoner av DC++ også. Det er ZoneAlarm som kødder det til, svjv. Ikke alle har problemer med ZoneAlarm, dog. Sjekk forumet til DC++.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...