Gå til innhold

Formel 1 2008!


Anbefalte innlegg

Du kødder nå, ikke sant?? Skall de ikke vise løpene på TV 3 mer, men bare på Viasat Sport?? Da føler jeg at en klage til forbrukerombudet er på sin plass om så er tillfellet...

 

De kan vel for pokker ikke forvente at folk skall betale for ekstra kanal(er) for å få sett F1???

 

Nope. jeg kødder ikke. Og de tror åpenbart av veldig mange er villige til å betale MYE for å se F1. Jeg tror de tar feil. Grådighet slår til slutt tilbake på en selv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kødder nå, ikke sant?? Skall de ikke vise løpene på TV 3 mer, men bare på Viasat Sport?? Da føler jeg at en klage til forbrukerombudet er på sin plass om så er tillfellet...

 

De kan vel for pokker ikke forvente at folk skall betale for ekstra kanal(er) for å få sett F1???

 

Nope. jeg kødder ikke. Og de tror åpenbart av veldig mange er villige til å betale MYE for å se F1. Jeg tror de tar feil. Grådighet slår til slutt tilbake på en selv...

 

Det er ikke bare F1. TV3 skal ikke sende sport mer overhodet. Viasat Sport, SportN og alle de der kanalene som bare er i dyreste pakka skal vise all sport Viasat har rettighetene på så vidt jeg har forstått. Det gjelder vel Champions League og sånt også om jeg ikke er veldig utdatert.

 

Har dansk TV2 og RTL selv, og foretrekker RTL da de har mye bedre kommentatorer, om man forstår tysk selvsagt.

Lenke til kommentar

Hmm jeg skjønner ikke helt hva som foregår.

Les dette:

 

“The FIA has noted the press statement issued by the Ferrari Board of Directors. It seems the Ferrari Board were misinformed. The FIA has offered the teams three options, one of which is the so-called standard engine, and another that the manufacturers should jointly guarantee to supply power trains to the independent teams for less than €5m per season.

 

“The FIA is delighted by Ferrari's financial success and hopes this will be maintained. However a number of teams find themselves facing costs which greatly exceed income. This is not sustainable.

 

“It is now for the manufacturers to agree one of the three FIA options or themselves produce concrete proposals to reduce costs to a sustainable level.

 

“If neither happens, the FIA will take whatever measures prove necessary to preserve a credible world championship for both drivers and constructors.”

 

Hvilke tre muligheter? Jeg ser nemlig bare to...?

Lenke til kommentar

Etter litt refleksjon så må jeg bare ta av meg hatten for Massa. Han var perfekt i Brasil. Han gjorde alt han kunne og alt han måtte, men det holdt ikke. Han var en verdig taper og han ville vært en fortjent vinner, men Hamilton fortjente også å vinne.

 

Jeg har begynt å like Massa mer og mer, selv om han oppfylte stereotypen sin på Silverstone i år. Etter løpet i går så må jeg si at jeg har gått fra å mislike han til å like han. Han har et stort hjerte og viser følelser, men han har modnet. Han har modnet og blitt den mest forbedrede føreren i året sesong. Han sto også for det mest hjerteskjærende øyeblikket da motoren gikk åt skogen 3 runder før mål i Ungarn.

 

Fernando Alonso vil alltid være min favoritt, dog, fordi han stoppet Michael Schumacher to ganger på rad og på den måten gjorde Formel 1 mer interessant igjen.

 

Gleder meg til neste år med slicks og mer forbikjøringsvennlig aerodynamikk.

Endret av Bludd
Lenke til kommentar

Det er flere lag som er skeptiske til KERS pga. vekt og mtp. vektbalanse og slicks.

 

Slicks vil gi mer mekanisk grep foran enn bak i forhold til de gamle dekkene og tendensen vil da være å skifte vektbalansen mer foran, men pga. vekta til KERS (25 KG - 60 KG) vil det være færre muligheter til å bruke ballast for å optimalisere vektbalansen da KERS-komponentene ikke lett kan flyttes rundt i bilen, spesielt foran.

 

Tror flere lag ikke kommer til å starte sesongen med KERS.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...