Gå til innhold

Formel 1 2008!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til helvete med hamilton syns jeg.. Arrogant og jævelig. Jeg liker ham rett og slett ikke. Go vettel! Gi oss en ny Schumacher !

 

Vel, jeg håper Hamilton tar VM tittelen til slutt og sletter dermed Alonso fra rekordbøkene som tidenes yngste formel 1 mester. Synes han er enda mer arrogant enn briten og er rett og slett en ufordragelig og usympatisk type. Og det var jo greit at Vettel vant i går og slettet Alonso's rekord som den yngste vinner av et formel 1 løp.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Faen dette var virkelig ikke Ferraris dag. Der gikk seieren i VM til Hamilton.

 

Ellers var det et greit nok løp, var spent på dette med kveldsløp. Lite action dog, mest på grunn av trang bane med mye svinger, som vi vet skaper få forbikjøringsmuligheter. Derfor må noe spesielt skje, slik som det i dag, eller regn for at det skal bli litt action.

Lenke til kommentar

Andre gangen Ferrari driter seg ut i pit'en etter at de tok i bruk det lys greiene i stedet for gode gamle lollipopen. Kanskje på tide å revurdere?

 

Strålende kjørt av Alonso dog. Meget imponert over hva han får til i Renaulten. Og fantastisk at endelig flaksen går McLarens vei i stedet for Ferrari for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...