Gå til innhold

Formel 1 2008!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Stilligen i sammendraget etter dagens løp:

01 Lewis Hamilton 48

02 Felipe Massa 48

03 Kimi Räikkönen 48

 

Meget spennende med andre ord. Men hva faen Massa, sisteplass? Hvor mange ganger snurret han egentlig?

 

 

Tror massa snurra ca 7 ganger, av alle førerne så er han kanskje den aller dårligste i regnet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!:

 

Håper jeg aldri ser den arrogante fyren i Ferrari... Har mangen likheter med Montoya. Det er også veldig lite aktuelt med to så gode sjåfører i en stall. Så jo hvor mye trøbbel han lagde i Mclaren.

Lenke til kommentar
Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!:

 

Håper jeg aldri ser den arrogante fyren i Ferrari... Har mangen likheter med Montoya. Det er også veldig lite aktuelt med to så gode sjåfører i en stall. Så jo hvor mye trøbbel han lagde i Mclaren.

Kovalainen! yes yes

eller kanskje Kubica.

Eller hvis de tør ta en sjans - Pantano, Senna eller Grosjean direkte fra GP2

Så får vi se om bilene er suverene eller ikke.

Lenke til kommentar
Skummel pit strategi fra McLaren på søndag. Heldigvis var det Massa som lå foran og ikke Raikonnen så Hamilton cruiste forbi.

 

Ang. Alonso tviler jeg på han ender i Ferrari så lenge Raikonnen er der. Er vel liten sjanse for at han ender i McLaren igjen også :)

 

Det var vel egentlig en fuckup av McLaren, var det ikke?

 

Piquet hadde flaks da :)

Lenke til kommentar
Masse spekulasjoner rundt et eventuelt Team skifte for Alonso, håper på att han kan få sjangsen i Ferrari...Massa er det mye opp og ned med, men Ræikkønen heier eg mest på! Ferrari bilene er overlegne, kun Schumacher som klarte å bevise det! Go Ferrari :!:

 

Håper jeg aldri ser den arrogante fyren i Ferrari... Har mangen likheter med Montoya. Det er også veldig lite aktuelt med to så gode sjåfører i en stall. Så jo hvor mye trøbbel han lagde i Mclaren.

Kovalainen! yes yes

eller kanskje Kubica.

Eller hvis de tør ta en sjans - Pantano, Senna eller Grosjean direkte fra GP2

Så får vi se om bilene er suverene eller ikke.

 

To finner hadde vell egentlig vært en genial ide =) Både for "team" spirit og de selv imellom... Dessuten er jo ikke akkurat Kovalainen noe dårligere enn Massa.

Lenke til kommentar
Det var vel egentlig en fuckup av McLaren, var det ikke?

 

Piquet hadde flaks da :)

 

 

Jo det må ha vært en fuckup. Jeg var helt sikker på at de tapte førsteplassen ved å ikke gå inn i pit bak safetycar. Heldigvis hadde Hamilton mer fuel enn jeg trodde, så han klarte å bygge opp litt ledelse før han måtte inn.

 

At Piquet klarte seg med 1 pit var jo kun på grunn av safety car. Meget heldig, men litt morro også siden det har vært så mye snakk om hans dårlige resultater frem til nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stakkars Massa.

 

Spesielt løp dette. Ekstremt kjedelig med tanke på forbikjøring, men det ble likevel noenlunde spennende. Punktering på Hamilton, en del branner i pit og Massa blåste motoren. Må nok skyldes varmen. Raikkonen imponerte også, som egentlig bare beviser hvor håpløs denne banen er. Hadde ikke Massa hatt en så god start hadde det nok blitt et totalt annet løp.

Lenke til kommentar
Stakkars Massa.

 

Spesielt løp dette. Ekstremt kjedelig med tanke på forbikjøring, men det ble likevel noenlunde spennende. Punktering på Hamilton, en del branner i pit og Massa blåste motoren. Må nok skyldes varmen. Raikkonen imponerte også, som egentlig bare beviser hvor håpløs denne banen er. Hadde ikke Massa hatt en så god start hadde det nok blitt et totalt annet løp.

 

Som Toyota-fan (sikkert en av 3 i hele verden :p ) var jo dette storslagent! :D

 

Forresten - er det noen som skjønte hva som skjedde med Raikkonen på 2-3 siste runden? Han var jo helt oppe i hekken på Glock og så bortevekk?

Endret av xstian
Lenke til kommentar

Sikkert delvis fordi han innså at det var nærmest umulig å komme forbi. Ser jo bare hvor lenge han stanget bak Alsone tidligere, selv om han åpenbart var raskere, noe vi fikk se i ettertid. Men hovedgrunnen er at Massa blåste motoren på tredje siste runde, og da fikk nok Raikkonen stallordre om å ta det litt med ro for å unngå samme skjebne.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...