Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

sikkert noe sånt antiripeskjerm. Ganske bra, og ikke tjukk. Men best uten noe ;) Mye mer lekkert å:)

 

 

Ser ut som jeg har fått litt stor ripe i skjermen faktisk som jeg så etter jeg pusset den, den er ikke noe fin. Men man ser den ikke når jeg driver med mobilen. Så det er bra. Men hvis jeg skal forsatt få riper, så vurderer jeg faktisk å ta på SP igjen. Utrolig, men sant.

 

Du har ganske nettopp fått telefonen eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt tre da, den siste fikk jeg vel 25 feb. Så ikke nylig nei.

 

Btw, noen som kan hjelpe meg å installere Theme Manager v3.2, den nye?

Fikk hjelp fra en forrige gang :p

Vil ikke gjøre det selv og risikere at den blir bricked

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Ser ut som jeg har fått litt stor ripe i skjermen faktisk som jeg så etter jeg pusset den, den er ikke noe fin. Men man ser den ikke når jeg driver med mobilen. Så det er bra. Men hvis jeg skal forsatt få riper, så vurderer jeg faktisk å ta på SP igjen. Utrolig, men sant.

 

hehe, er en grunn til at det lagest SP vettu^^

Lenke til kommentar

Nåååååååååååååh.. Får ikke tlf før tirsdag tidligst, det er leeeenge til :dontgetit: Får den for 1699kr da, pga at selve tlf er låst til Telenor, etter hva jeg har forstått så er det utrolig billig!! :D Gleder meg!! :love:

 

Så, altså.. Den Screen Protectoren som følger med pakken burde man altså ha på, og den ødelegger ikke skjermen med at man må trykke hardere? :p Må jo være en grunn til at de har lagt den med, kan ikke skjønne at LG etterpå sier at den kan være med på å ødelegge skjermen :hrm:

Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen i 4mnd med mye bruk. Den sklir rett ned i lomma uten noen form for sokk eller screen protector (lomma er derimot reservert for telefon, ingen nøkler eller lignende altså). Jeg bruker den mye, og tømmer et batteri på 2 dager (lader hver natt), dette innebærer derimot rundt 300 meldinger og 10-30 minutter samtale. Svært lite biler, film eller musikk.

 

Når det gjelder SP, jeg har aldri brukt det, og har endt opp med noen få små riper. Disse legger jeg ikke merke til i det hele tatt når jeg bruker telefonen, og må bruke lys i bestemte vinkler for å finne de. Altså ikke noe problem.

 

Er også av den oppfatningen av at mobiltelefoner er forbruksvare, og at en ripe eller to ikke skader. Tror at i alle fall for meg som skriver så mye meldinger er det er fordel å ikke ha SP på. På grunn av telefonens utforming, får jeg av og til vondt i tomlene av å skrive meldinger, og er derfor glad for å trykke lettest mulig :)

Lenke til kommentar

Angående måten man overfører bilder og filmer tatt med mobilkameraet osv. Jeg synes måten jeg gjør det på er UTROLIG krøkkete, jeg trykker på den innhold-knappen i LG PC suite når jeg kobler til telefonen, og når jeg skal overføre bildene, trykker jeg på bildemappa på telefonen, og for å overføre det, må jeg først trykke på det slik at det får loadet over, og deretter dratt fila over til f. eks skrivebordet...

Fins det en litt mindre frustrerende måte å overføre bildene fra telefonen på? :p

 

Edit: Fins det også en måte å slå av kameralyden på ? Jeg er ikke av den oppfatning at hele verden trenger å vite når jeg tar bilde :)

Endret av olaman
Lenke til kommentar
Angående måten man overfører bilder og filmer tatt med mobilkameraet osv. Jeg synes måten jeg gjør det på er UTROLIG krøkkete, jeg trykker på den innhold-knappen i LG PC suite når jeg kobler til telefonen, og når jeg skal overføre bildene, trykker jeg på bildemappa på telefonen, og for å overføre det, må jeg først trykke på det slik at det får loadet over, og deretter dratt fila over til f. eks skrivebordet...

Fins det en litt mindre frustrerende måte å overføre bildene fra telefonen på? :p

 

Edit: Fins det også en måte å slå av kameralyden på ? Jeg er ikke av den oppfatning at hele verden trenger å vite når jeg tar bilde :)

du kan jo sette den i filoverføringsmodus(fungerer kun hvis du har minnekort) da blir den bare en ekstra disk på min datamaskin.

 

det går ikke ann å skru av den lyden, du må bruke utviklerverktøy til å gå inn i systemfilene på mobilen og erstatte lydfilen med en tom fil. da vil den spille av den tomme filen.

Lenke til kommentar
Får telefonen i morgen. Må den lades i så så mange timer, eller har ikke det noe å si med dagens mobilbatterier?

jeg ladet min i litt over en time. står ikke noe i bruksanvisningen om ladetid ved første lading som jeg kan huske heller.

Endret av njm
Lenke til kommentar
Angående måten man overfører bilder og filmer tatt med mobilkameraet osv. Jeg synes måten jeg gjør det på er UTROLIG krøkkete, jeg trykker på den innhold-knappen i LG PC suite når jeg kobler til telefonen, og når jeg skal overføre bildene, trykker jeg på bildemappa på telefonen, og for å overføre det, må jeg først trykke på det slik at det får loadet over, og deretter dratt fila over til f. eks skrivebordet...

Fins det en litt mindre frustrerende måte å overføre bildene fra telefonen på? :p

 

Edit: Fins det også en måte å slå av kameralyden på ? Jeg er ikke av den oppfatning at hele verden trenger å vite når jeg tar bilde :)

du kan jo sette den i filoverføringsmodus(fungerer kun hvis du har minnekort) da blir den bare en ekstra disk på min datamaskin.

 

det går ikke ann å skru av den lyden, du må bruke utviklerverktøy til å gå inn i systemfilene på mobilen og erstatte lydfilen med en tom fil. da vil den spille av den tomme filen.

 

Om det ikke ville være til for mye bry, kan du gi meg en pekepinn på hvor jeg kan laste det ned?

Lenke til kommentar
Hva er det du sier? Er den bare låst? Ikke knyttet til et abb. i 12 mnd'er?

 

Edit: I såfall skal jeg se om jeg kjøper en også :p (håper ikke du kjøpte brukt...)

 

Ojs, skulle skrevet at selve mobilen er knyttet i 12mnd til telenor + at abm er tilknyttet frihet eller nonstop i 12mnd (gjelder vel kanskje flere abm også) :blush:

 

1 time til lunsj, da er det rett ned på expert og forhåpentligvis hente vidunderet!! :love:

 

Er litt skeptisk på de småfeilene som er nevnt her i forumet, blant annet det der med at det er noe feil med antall tegn i mld, er det noen som har erfaring med dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Angående måten man overfører bilder og filmer tatt med mobilkameraet osv. Jeg synes måten jeg gjør det på er UTROLIG krøkkete, jeg trykker på den innhold-knappen i LG PC suite når jeg kobler til telefonen, og når jeg skal overføre bildene, trykker jeg på bildemappa på telefonen, og for å overføre det, må jeg først trykke på det slik at det får loadet over, og deretter dratt fila over til f. eks skrivebordet...

Fins det en litt mindre frustrerende måte å overføre bildene fra telefonen på? :p

 

Edit: Fins det også en måte å slå av kameralyden på ? Jeg er ikke av den oppfatning at hele verden trenger å vite når jeg tar bilde :)

du kan jo sette den i filoverføringsmodus(fungerer kun hvis du har minnekort) da blir den bare en ekstra disk på min datamaskin.

 

det går ikke ann å skru av den lyden, du må bruke utviklerverktøy til å gå inn i systemfilene på mobilen og erstatte lydfilen med en tom fil. da vil den spille av den tomme filen.

 

Om det ikke ville være til for mye bry, kan du gi meg en pekepinn på hvor jeg kan laste det ned?

det engelske forumet ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder lading så står det vel i instruksjonen at telefonen skal lades til den gir beskjed om at batteriet er ferdig ladet.

Uansett, jeg er en av de som ikke er så nøye med telefonen, men min SP har blitt så ripete nå at det er vanskelig å se hva som står på skjermen i sollys, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en ny SP til KU990, eller må jeg bare kjøpe kontaktpapir og klippe til selv?

 

skulle vel kanskje hatt flere, siden jeg har tenkt å ha telefonen en stund.

Endret av DrPaulus
Lenke til kommentar
Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en sånn mobil. Har nå en nokia n73, med mini sd minnekort. Kan dette brukes i ku990? Har sett at man kan bruke micro sd, usikker på om dette er det samme..?!

 

nei det er ikke det samme.

 

Aah, okei. Er vel typisk det ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...