Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm... :hmm:

Prøvd å endre oppløsning (Dra Toolbaren til høyere litt til venstre slik at bilde blir mindre) ?

 

Hjalp ikke, men satt graffikken til low og loadet et map, da fikk jeg opp dette...

 

 

 

EDIT: Hadde nok på Wireframe ja, fikset det nå :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
SilentNET: imponerende at du har tatt deg tid til å dekorere inne i husene! Post gjerne noen flere bilder av innsiden på husene :)

Personlig så har jeg ikke tolmodighet til å fikse på interiøret..blir til at jeg setter en stol og et bord inni der :p

 

Har vært uten nett siden forrige uke.. Og det visste seg at nettverkskortet mitt var ødelagt (integrert på hovedkortet). Fikk fiksa det nå i dag med et nytt nettkort som jeg hadde liggende. I farten så har jeg blant annet forsøkt å reinstallere Windows, uten å orke å ta backup av Crysis demo-folderen blant annet. Derfor er mappet borte. Men det blir nok garantert et nytt om et par dager, når hele spillet kommer i hyllene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-LHRLUiN
Man kan spawne helikopter å fly rundt med det, rimelig gøy å fly i lav høyde og kutte ned alle palmene :D

Man kan også skaffe TacLauncher eller hva de kalte den, en mini atombombe altså :) Selv om det er litt skuffende at den ikke blåser ned trær osv da - det håper jeg de fikser på.

 

 

Det er nok en grunn til at Crytek ikke la til at absolutt alt skulle ødelegges for jeg tror neppe at alle PC-er ville ha klart at en nuke ha spreng bort over 100 treer samtidig.. Men kanskje den nye serien til nvidia vil klare d:D (G92 tror jeg den heter)

 

Kanskje Crytek kommer med en patch når tiden er inne eller at det kommer en mod (husker fra et intervju at du kunne bestemme punktene objektene skulle brekke, men som sagt dette krever rå maskinvare:D

 

Correct me if am wrong:D

Lenke til kommentar

åhhh kor æ gleda mæ tell å teste editoren, bi fantastisk bra, gleda mæ nesten like mye som tl selve spillet.

skal hjem på fredag og har da vært borte i 12 dager, å på de 12 dagene har altså crysis, cod4, Assassin's Creed og gow (PC) kommet, tror det blir vanskelig å bestemme seg hvor man skal begynne:P

tror jeg har sjekket denne tråden 20+ ganger i dag, kjedelig å ha en acer bærbar pc nu, ikke mye man kan gjøre med den.

 

uansett, så bilder fra et coustom map til crysis, det er laget for å se fint/ekte ut, ikke for å spille i det.

(mulig jeg fant linken til det før i denne tråden.. husker ikke)

her er link og screens:

Seiths-little-island

 

crysisMap_002.jpg

 

crysisMap_004.jpg

 

crysisMap_005.jpg

 

crysisMap_006.jpg

 

jeg synes det er helt utrolig hvor "ekte" disse bildene ser ut. det er som seth (som har laget mappet^^) sa

"it feels the limits are set by my own suckiness at envisioning things rather than the software..."

 

og btw, dette er hans første map...

 

 

 

jaja, får vell bare vente videre jeg :C

Endret av jeps79
Lenke til kommentar

noen som har prøvd den nye editoren ?

 

EDIT: henger træra seg opp fortsatt? (sånn a de stopper i lufta så fortsetter de igjen)

 

hvordan er det og skyte ned trær i vannet? ser det fortsatt ut som kan kaster en stein i vannet? (bare et lite "plopp")

Endret av Audison Connection
Lenke til kommentar
post-122083-1194797651_thumb.jpg

Det står ingenting om hvor jeg laster ned fra, og kan derfor ikke slettes forde det er ulovlig... :p

crysis er på 12GB, så hvis du laster det ned, så er det fake, eller så har du bare miksa med photoprogrammer :p pluss at det er annen font på Crysis-Wheelman

 

6 479 355 904 bytes er crysis på.

Det er helt korrekt :thumbup:

Har spilt en del selv, og skal nå inn i "Excevation Site" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...