Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har et merkelig problem med Sandbox 2. Altså når jeg starter editor'en og så skal til å loade et map, så kræsjer editoren like etter uansett hva jeg gjør. Altså map'et bare loader, og så kræsjer det bare etter en liten stund :ohmy:

 

Noen som har en smule anelse på hva det kan være?. Jeg har Windows XP professional 32-bit med en AMD Athlon 64 X2 4600+ prosessor, 2 GB DDR2 RAM, så det burde ikke være noe galt den veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har fått denne feilmeldinga under install ?

 

 

post-107975-1195331181_thumb.jpg

 

 

Vil også teste editorn :ermm:

 

Det er ikke tilfeldigvis UAC som står på? User Access Control eller Brukerkonto kontroll hvis du har norsk. Det står beskrevet i dokumentasjonen at du må skru av denne for å få editoren til å virke skikkelig.

 

I alle fall var editoren som fulgte demoen sånn. Jeg har den avslått, så er ikke sikker på om det fortsatt er et problem i retail.

Lenke til kommentar

har et problem når jeg skal installere sandboxen...

 

jeg har vært borti en slik feilmelding før når jeg skal ha innstallert andre programmer og spill, men da har det funket med "kjør som administrator"

dette fant jeg ikke som en mulighet denne gangen, hva skal jeg gjøre?

 

EDIT: for de som ikke la merke til det så bruker jeg vista :)

post-127066-1195338162_thumb.jpg

Endret av engjac
Lenke til kommentar
jeg gleder meg til å bruke sandboxen for fullt, skal bare prøve nå, blir ikke til å bruke den nå spess før crysis er rundet :D

hadde vært morsomt å laget en mod (er dog meget noob på dette temaet, i hvertfall nå :p)

 

 

lurt å vente til du har rundet spillet ja.

å lage en mod klare4r man vell om man har tid nok, men det vanskelige er å lage en bra, et bra map..

Lenke til kommentar
jeg gleder meg til å bruke sandboxen for fullt, skal bare prøve nå, blir ikke til å bruke den nå spess før crysis er rundet :D

hadde vært morsomt å laget en mod (er dog meget noob på dette temaet, i hvertfall nå :p)

 

 

lurt å vente til du har rundet spillet ja.

å lage en mod klare4r man vell om man har tid nok, men det vanskelige er å lage en bra, et bra map..

 

ja vet, har liksom ikke lyst til å ødelege opplevelsen i crysis med å titte på alt mulig som er i sandbox, alle våpen, aliens osv....

har ventet alt for lenge på crysis til å ødelegge opplevelsen, men eg gleder meg veldig til å kødde med sandboxen though :)

skal jeg lage en mod/være med på å lage en vil jeg at det skal være jurassic park, tenk deg hvor perfekt cryengine 2 er for dette :dribble:

vet jo at det er en del av dem der ute, kanskje hvis jeg ble god nok i å lage maps at jeg kanskje kunnet joine dem :p

Endret av engjac
Lenke til kommentar
har et problem når jeg skal installere sandboxen...

 

jeg har vært borti en slik feilmelding før når jeg skal ha innstallert andre programmer og spill, men da har det funket med "kjør som administrator"

dette fant jeg ikke som en mulighet denne gangen, hva skal jeg gjøre?

 

EDIT: for de som ikke la merke til det så bruker jeg vista :)

 

noen som vet?

post-127066-1195346551_thumb.jpg

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...