Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg ikke, da den kun fant 1GB før, skulle da ha funnet 1,25GB i såfall. (ENDRET: dette var til kommentaren på forrige side)

 

Dette fant jeg på Google nå:

In short:

- Windows XP Pro 32bit can handle up to 4GB of RAM.

- A program running in Windows XP Pro 32bit can access up to 2GB of RAM.

- A program running in Windows XP Pro 32bit with the /3GB switch in boot.ini can access up to 3GB of RAM.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Det tror jeg ikke, da den kun fant 1GB før, skulle da ha funnet 1,25GB i såfall. (ENDRET: dette var til kommentaren på forrige side)

 

Dette fant jeg på Google nå:

In short:

- Windows XP Pro 32bit can handle up to 4GB of RAM.

- A program running in Windows XP Pro 32bit can access up to 2GB of RAM.

- A program running in Windows XP Pro 32bit with the /3GB switch in boot.ini can access up to 3GB of RAM.

Aha, den var fin, takk skal du ha! Da fikk vi klarert det.. Et program under 32 bit kunne bare bruke 2 GB..

Ikke rart CryTek da har valgt å benytte seg av 3 GB grensen, så krevende som den grafikk motoren er ;)

Fikk veldig lyst til å prøve editoren under et 64 bit OS med full utbytte av 4 GB ++ minne!

Lenke til kommentar
her er mitt map i "low", "med" og "high" grafikkinstillinger

stor forskjell

 

 

Low:

editor2007112414135806an8.png

 

Med:

editor2007112414140648tp0.png

 

High:

editor2007112414141739zl5.png

 

 

Sykt nice!

 

 

Takk :)

det går ikke ann og spille det mappet på low :p blir alt for lyst :!:

 

noen her som vet hvordan man lager spawningpoint? *LØST*

Endret av Audison Connection
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan får jeg fjerne den hvite info skriften oppi høyre hjørne i editoren? Det det står fps, hvilken modus jeg kjører i (32 eller 64 bit. High, med eller low) osv.

Tenkte jeg kulle filme litt, så vi gjerne ha et rent bilde.. :)

prøv med r_displayinfo 0, i console. Hvis det funker i editor da :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Kjøpte Crysis på torsdag, og fikk begynt på en map i kveld. Ideen er at det skal være et billøp fra bunnen av fjellet til toppen.

På veien møter man fiender, skrap og andre hindringer i veien. Mange bygninger å kjøre gjennom :-D Planen er at man skal kunne velge mellom de forskjellige kjøretøyene i spillet.

Men jeg må få fikset sånn at de tåler hopp og fall bedre, og noe sånn at man ikke kan gå ut når man har gått inn.

Kjenner jeg meg selv så gidder jeg vel ikke mer når jeg nærmer meg 70%-90% ferdig. Er sånn det har gått med alle WC3 mappsene jeg har lagd.

Lenke til kommentar

Fant ut en enkel måte å lage veier/stier som f`eks snor seg oppover bratte bakker.

 

Gå til Rollup-bar: Velg "New" "Misc" "River"

 

"Tegn opp" vegen du vil ha, dobbeltklikk for å "gjøre den ferdig"

 

Klikk deretter på vegen du har tegnet opp og velg "Align Heightmap", evt trykk flere ganger for bedre effekt.

 

Laget en kjapp en her:

 

post-53560-1197489046_thumb.jpg

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Fant ut en enkel måte å lage veier/stier som f`eks snor seg oppover bratte bakker.

"Old" :p

 

Men dere må være oppmerksom på river toolen. Elva følger ikke bakken, den blir en flate rett ut som på bildet.

Skal den følge bakken, må dere rotere objektet sånn at den passer inn. (Sikkert en del som visste dette fra før av.)

post-101675-1197492720_thumb.png

Endret av Sjuki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...