Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg suger skikkelig med sandbox2, jeg mener, jeg klarer å finne ting å sette ut, og kjent med div. verktøy osv. men klarer ikke sette det sammen slik at det blir bra.. Hjelp anyone? ALle mappene jeg lager ser ut som møkk..

Legg ut noen bilder, da hadde det vert mye enklere å hjelpe deg.

Prøv å varier bruk av stein, planter osv. Men husk at ting må passe sammen, ikke bare plukk ut alt du syntes er kult :thumbup:

Lenke til kommentar

Ser jo ikke galt ut det, Wuvahef!

 

På det andre screenshotet ditt, ville jeg anbefalt og ta vekk noe av grasset (bigpatch_big ser det ut som du bruker), og heller erstatte de med bigpatch_mid og sette dem på 0.74 i size (se i "options") og bruke dem litt rundt omkring og ikke glem å sett på random_rotation og random_size til rundt 0.32-ish. Du kan også bruke bigpatch_small, sett them på 0.74, random_rotation på og random_size til 0.34 også; husk å tick "use_terrain_color" på alle gress-typene og bruk bigpatch_small litt innimellom der bigpatch_med ikke er. Da kommer gresset ditt til å se mye bedre ut neste gang du tar "Generate Surface Textures", hehe.

 

Du kan også leke litt med Time of Day; bruk litt mer SSAO for å få en dypere ToD (time of day), og lek litt med HDR og Fog!

 

Maniche

 

Ville også

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...