Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner den her:

Objects - Geom Entity - library - storage - barrels - barrel_explosive_red

og selvfølgelig skyter jeg på den :p

jeg har slått den, skytt på den og kasta granat på den :p ingenting hjelper

Skrevet (endret)
Man kan også loade singleplayer slik at man kommer til det området man vil. Etter export to engine og alt det der så var våpnene jeg la ut der i demoen.

Her og :) Edit: Hva heter den atombombe tanksen egentli? vill teste den :D

Endret av Skogslik
Skrevet (endret)

Så langt kom jeg på en ganske stor vukansk øy før jeg kom til hektene og avsluttet prosjktet til crysis faktsik kommer ut. Og alle de andre godsakene som følger med der. Var lett å holde på i alle fall ;)

@andy89

Gå til archetype entity -> props -> storage/local/barrels og velg barrels_explosive_red

post-28287-1193825647_thumb.png

Endret av Veritas_
Skrevet
Man kan også loade singleplayer slik at man kommer til det området man vil. Etter export to engine og alt det der så var våpnene jeg la ut der i demoen.

Her og :) Edit: Hva heter den atombombe tanksen egentli? vill teste den :D

er det ikke Asian_new tanks W/TAC ?

Skrevet

Ok, det funket ikke hos meg. Fikk bare at Crysis.exe hadde et problem og måtte avsluttes. Men får prøve igjen. :)

Skrevet (endret)
Så langt kom jeg på en ganske stor vukansk øy før jeg kom til hektene og avsluttet prosjktet til crysis faktsik kommer ut. Og alle de andre godsakene som følger med der. Var lett å holde på i alle fall ;)

@andy89

Gå til archetype entity -> props -> storage/local/barrels og velg barrels_explosive_red

Edit: jeg fant det nå!

Takker! :D

nice øy btw!

Endret av andy89
Skrevet

Tja. Er ikke mer en to fargeklatter enda da :p

Noen som har ett tips til meg hvordan jeg kan få to forskjellige textures på bakken. Ender bare opp med at alt får samme grunntexturen nå.

post-28287-1193849195_thumb.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...