Gå til innhold

.

Mealman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Sjekker newsblog på Video games plus daglig i håp om sonefritt GH3. :)
Tror du de kommer til å selge spillet uten gitar? Klarer meg utmerket med GH2-gitaren jeg.

Guitar Hero III(3): Legends of Rock (Game Only) - 360 (Preorder)

Release 29. oktober, dvs. mandag. Spillet har release her hjemme 23. november, så jeg krysser mine fingre for at dette spillet er sonefritt ;)

Som andre har nevnt så er jo GH2 sonefritt og det samme gjelder jo Tony Hawk's Project 8 som Neversoft og Activision ga ut i fjor...

[EDIT: Leif var på besøk. Han har fått bank, og har nå tatt sin hatt og gått.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Noen som har noen formening på hvorvidt vi kan forvente oss at Rock Band blir sonefritt?

Såvidt jeg vet er alle EA-spill på 360 delt inn i soner, så 360-versjonen vil nok være låst, mens PS3-versjonen vil være åpen.

Men veldig manko på spillet i USA pga probemer med å produsere nok gitarer og trommer, så har du ikke forhåndsbestilt allerede kan det bli vanskelig å oppdrive pakken med gitar, mikrofon og trommer. Løst ekstrautstyr kommer ikke før i 2008.

Og ja, jeg har allerede forhåndsbestilt PS3-versjonen gjennom bekjente i USA.

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Video Games Plus har testet, og ja - spillet er sonefritt. Fra bloggen deres:

We have tested Guitar Hero III(3): Legends of Rock (Game Only) - 360 (Preorder) on our PAL XBOX 360 and confirm IT IS REGION FREE!!

Noen som har bestilt fra VGPlus før? Hvordan er de med tanke på å merke pakker som under $20 for å slippe toll, samt frakt (både tid og kostnad)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...