Gå til innhold

.


Mealman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Sjekker newsblog på Video games plus daglig i håp om sonefritt GH3. :)
Tror du de kommer til å selge spillet uten gitar? Klarer meg utmerket med GH2-gitaren jeg.

Guitar Hero III(3): Legends of Rock (Game Only) - 360 (Preorder)

Release 29. oktober, dvs. mandag. Spillet har release her hjemme 23. november, så jeg krysser mine fingre for at dette spillet er sonefritt ;)

Som andre har nevnt så er jo GH2 sonefritt og det samme gjelder jo Tony Hawk's Project 8 som Neversoft og Activision ga ut i fjor...

 

[EDIT: Leif var på besøk. Han har fått bank, og har nå tatt sin hatt og gått.]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Noen som har noen formening på hvorvidt vi kan forvente oss at Rock Band blir sonefritt?

 

Såvidt jeg vet er alle EA-spill på 360 delt inn i soner, så 360-versjonen vil nok være låst, mens PS3-versjonen vil være åpen.

 

Men veldig manko på spillet i USA pga probemer med å produsere nok gitarer og trommer, så har du ikke forhåndsbestilt allerede kan det bli vanskelig å oppdrive pakken med gitar, mikrofon og trommer. Løst ekstrautstyr kommer ikke før i 2008.

 

Og ja, jeg har allerede forhåndsbestilt PS3-versjonen gjennom bekjente i USA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Video Games Plus har testet, og ja - spillet er sonefritt. Fra bloggen deres:

We have tested Guitar Hero III(3): Legends of Rock (Game Only) - 360 (Preorder) on our PAL XBOX 360 and confirm IT IS REGION FREE!!

 

Noen som har bestilt fra VGPlus før? Hvordan er de med tanke på å merke pakker som under $20 for å slippe toll, samt frakt (både tid og kostnad)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kjøp Guitar Hero II her hjemme (ligger på rundt 800) og bestill GH3 fra VGP. Det er mye morro for 1200 spenn, tror GH2 er et av spillene jeg har brukt mest tid med på min 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...