Gå til innhold

The Witcher. Førsteinntrykk og tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan skaffe den niende dingsen, chapter 2:

Jeg er på jakt etter den niende dingsen (husker ikke hva de heter, men det skjønner dere sikkert :p ). Jeg vet jeg får den av den stein golemen som står ute i myra, men hva må jeg gi til den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvordan skaffe den niende dingsen, chapter 2:

Jeg er på jakt etter den niende dingsen (husker ikke hva de heter, men det skjønner dere sikkert :p ). Jeg vet jeg får den av den stein golemen som står ute i myra, men hva må jeg gi til den?

Gå til en blacksmith (f.eks han som står rett med trappa ned til slummen i byen), og få han til å lage en metal rod. Så går du bort til druidene i swampen og får dem til å produsere en storm, så går du bort til golemfiguren og plasserer roden i den. Drep golemet og loot sephiroten.

Skrevet

Klikk på Journal - Glossary - Kalkstein's Notes. Der står det liste over alle sephirotene. Kikk i inventory på Quest items og se hvilke du allerede har. Så kryssjekker du det med Kalkstein's notes.

Skrevet (endret)

Signs i chapter 2:

Har 4 og er på chapter 2, alle kan skaffes i chapter 2 også.

Luft og ild kan finnes blandt Lionhead Snake Cultist i kloakken.

Sjold i grotten i sompen.

Felle hos druidene i sumpen.

The Beast:

Oppgrader Aard til å kunne stunne for så å håpe den proccer og ta execute, løp og prøv igjen etter behov. Det fungerte i alle fall best for meg på hard.

Eventuelt, løp + la heksen helbrede deg og slå nå og da.

Endret av Ghaundan
Skrevet
Signs i chapter 2:

The Beast:

Oppgrader Aard til å kunne stunne for så å håpe den proccer og ta execute, løp og prøv igjen etter behov. Det fungerte i alle fall best for meg på hard.

Eventuelt, løp + la heksen helbrede deg og slå nå og da.

Takker for Signs tipsa..

Skrevet

forsatt chapter 2.

Jeg har snakket med begge dvergene, men kom ikke opp noe om en metal rod. jeg antar det er noe jeg ikke har gjort som må gjøres først? Leste et annet sted at den golemdingsen er den siste? hva må jeg gjøre?

Skrevet
forsatt chapter 2.

Jeg har snakket med begge dvergene, men kom ikke opp noe om en metal rod. jeg antar det er noe jeg ikke har gjort som må gjøres først? Leste et annet sted at den golemdingsen er den siste? hva må jeg gjøre?

Hm.. Kanskje. Men han blacksmithen jeg snakket om er ikke en dverg, han er et menneske. Feit og rik.Tror han er med i the order faktisk. Han og apprenticen står 1-2 meter i fra trappene ned til slums.

Skrevet

Hei kan dere som har gjort den questen hvor en skal samle sephiroths fortelle hva belønningen er?

Fordi den ene seph'en som en kan kjøpe koster jo 500 orens. Og det er jo bare en 1/9. Når pengepremien er 1000 så lønner det seg jo ikke pengemessig. Er det bare xp og penger en får?

Skrevet (endret)
forsatt chapter 2.

Hm.. Kanskje. Men han blacksmithen jeg snakket om er ikke en dverg, han er et menneske. Feit og rik.Tror han er med i the order faktisk. Han og apprenticen står 1-2 meter i fra trappene ned til slums.

Vet om dem ja, men kan ikke snakke med dem pga de kjenner tydeligvis ikke til meg. Men skal funke med dvergene har jeg hørt.

Endret av nilsMeister
Skrevet
Hei kan dere som har gjort den questen hvor en skal samle sephiroths fortelle hva belønningen er?

Fordi den ene seph'en som en kan kjøpe koster jo 500 orens. Og det er jo bare en 1/9. Når pengepremien er 1000 så lønner det seg jo ikke pengemessig. Er det bare xp og penger en får?

Ang. hovedoppdrag i chapter 2:

Det er vel strengt tatt et hovedoppdrag å samle disse 10, så du blir nok nødt til å punge ut, selv om det koster 500 orens (PS: Jeg synes også det er svindyrt) ;)

Skrevet

Ang. hovedoppdrag i chapter 2:

Det er vel strengt tatt et hovedoppdrag å samle disse 10, så du blir nok nødt til å punge ut, selv om det koster 500 orens (PS: Jeg synes også det er svindyrt) ;)

Er det et hovedoppdrag? Det er Kalkstein oppdraget det er snakk om..?

(hadde vært fint om du kunne ha forklart hva det har med hovedhistorien å gjøre, uten å spoile noe som skjer senere ;) )

Skrevet
Er det et hovedoppdrag? Det er Kalkstein oppdraget det er snakk om..?

(hadde vært fint om du kunne ha forklart hva det har med hovedhistorien å gjøre, uten å spoile noe som skjer senere ;) )

Man må få tak i og plassere sephirene i alle 'idolene' (Eller hva det heter) for å få åpnet opp tårnet. De skal lure Kalkstein bort til tårnet for å sjekke om han virkelig er lederen av Salamandra eller ikke. Akkurat hvordan de skal få det til husker jeg ikke. Oversettelsene fra polsk er ikke alltid like lette å forstå.

Skrevet
Signs i chapter 2:

Ahh.. Lettet! :D Trodde jeg måtte spille uten Igni nå jeg..

Angående the beast så hadde jeg trøbbel med han jeg også. Prøvde ca ti ganger, og døde. Så tok jeg group saken, og han døde etter én omgang(tre slag). :hmm:

Skrevet

Oppdatert signs:

Vann er i magiker tårnet.

Selv bruker jeg så og si kun Aard, oppgradert til stun, ekstra knockdown og disarm.

Skrevet
Signs i chapter 2:

Skal man ned dit i et quest, eller kan jeg bare gå ned dit å finne de? Eller kan bare jeg gå ned selvom det er quest?

Skrevet

Ang. de 10 greiene i chapter 2:

Har nå kommet til golemen, og greide å drepe han en gang, men da slo lynet ned imeg også, så begge døde... Etter det har lynet bare slått ned i meg, selv om begge er inni trekanten! Hvordan skal jeg løse dette?

Og er et nødvendig å kjøpe den ene greia for 500orens, og betale druiden 500orens? Det er jo svindyrt (1000 orens tilsammen)!

Skrevet
Signs i chapter 2:

Skal man ned dit i et quest, eller kan jeg bare gå ned dit å finne de? Eller kan bare jeg gå ned selvom det er quest?

Tror ikke det er en quest der nede, derimot er det ganske mye bytte. I form av ringer, smytter og lignende. Tjente meg en god slant når jeg drog ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...