HarryKlein Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Fikk akkurat en w580i. Gledet meg til å spille av mp3. Så installerte Sony Ericson PC suite og Disc2Phone. Satte telefonen i filoverføringsmodu og gikk inn i disc2phone. Der får jeg følgende feilmelding når jeg skal overføre : "Finner ikke målenhet. Sett inn minnepinne eller koble til telefonen via USB." Det rare er at telfonen kommer opp som tilkoblet i PC suite , og det kommer også en popup om at telefonen er i filoverføringsmodus. Har oppgradert PC suite samt disc2phone i nyeste versjoner fra nettet , men klarer fremdeles ikke å overføre filer via usb kabelen som fulgte med. Kan noen hjelpe? Er jo for dumt at det skal være så vanskelig å overføre sanger til en såkallt walkman telfon.
Babality Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Sjekk om minnebrikken faktisk sitter i, brukt noe tynt og press det ned til du hører et klikk.
HarryKlein Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk om minnebrikken faktisk sitter i, brukt noe tynt og press det ned til du hører et klikk. Takk for tipset , nå funker det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå