Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er dette trick i Haloween sesongen? Greit at det man ikke skal grinde seg ihjel for å få PVP sett, men 2 k om dagen er jo bare for dumt. Noen som har linker som bekrefter/avkrefter? Jeg fant infoen her:http://www.mmo-champion.com/#post_aprice Under 2.3 daily quests.
nazrm Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 For dumt med 2k honor og 11g for et daily quest? Syns det høres flott ut jeg.
Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 hehe, hvis man ikke har noe fra før er jo dette gull Med season 1 prisene som er ca 14 k for en item vil jo alle fly rundt i dette innen kort tid. Må si jeg føler meg litt snytt med tanke på hvor lenge jeg jobbet for å få full galdiator sett (og det med 0 - NULL - leeching... Ser ut som om jeg må joine et arena team ja
DNA Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Gleder meg til jeg kan få kjøpt det gamle arena settet for honor, så får nok bruk for 2k ekstra daily
Lycantrophe Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er vel nettopp derfor du får så mye honour - for at det skal bli litt mindre farming.
Pingo68 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Ser ut til at AV's daily quest er knyttet opp til en AV seier. Med andre ord masse honor til horde 51-60 og masse honor til allianse 61-70. Blir dritenkelt å farme honorpoints fremover skjønner jeg. Min. 14K i uka kun for 1 daglig AV seier.
kjetilkl Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Nå er jo ikke AV 20-mins rush lengere, og det er mangle flere endringer for 2.3 visstnok (?) så vi får vel se hvordan det blir først ..
Glasgrekar Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor plukker man opp den AV daily questen for horde?
Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Hvor plukker man opp den AV daily questen for horde? Inne i en av hulene i Nagrad,. Tror korr er 57,36
Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Kommer den ikke først i 2.3 da? Spoiler of fun you are!
Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Kanksje lese hele første posten før jeg sier noe
GLN Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 hehe, hvis man ikke har noe fra før er jo dette gull Med season 1 prisene som er ca 14 k for en item vil jo alle fly rundt i dette innen kort tid. Må si jeg føler meg litt snytt med tanke på hvor lenge jeg jobbet for å få full galdiator sett (og det med 0 - NULL - leeching... Ser ut som om jeg må joine et arena team ja leeche i arena? nei seff har du NULL leeching da:)
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Jesus sier bare thank you blizzard <3 Har fan bedre ting å gjøre enn å grinde honor 24/7... å når man blir one/two/three hitta hele tia så blir det ikkje mye honor heller Gief
Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 hehe, hvis man ikke har noe fra før er jo dette gull Med season 1 prisene som er ca 14 k for en item vil jo alle fly rundt i dette innen kort tid. Må si jeg føler meg litt snytt med tanke på hvor lenge jeg jobbet for å få full galdiator sett (og det med 0 - NULL - leeching... Ser ut som om jeg må joine et arena team ja leeche i arena? nei seff har du NULL leeching da:) Gladiator sett får du fra vanlig HP
DisplayName123 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 hehe, hvis man ikke har noe fra før er jo dette gull Med season 1 prisene som er ca 14 k for en item vil jo alle fly rundt i dette innen kort tid. Må si jeg føler meg litt snytt med tanke på hvor lenge jeg jobbet for å få full galdiator sett (og det med 0 - NULL - leeching... Ser ut som om jeg må joine et arena team ja leeche i arena? nei seff har du NULL leeching da:) Gladiator sett får du fra vanlig HP Etter neste patch, ja.
Dev- Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 hehe, hvis man ikke har noe fra før er jo dette gull Med season 1 prisene som er ca 14 k for en item vil jo alle fly rundt i dette innen kort tid. Må si jeg føler meg litt snytt med tanke på hvor lenge jeg jobbet for å få full galdiator sett (og det med 0 - NULL - leeching... Ser ut som om jeg må joine et arena team ja leeche i arena? nei seff har du NULL leeching da:) Gladiator sett får du fra vanlig HP Etter neste patch, ja. jeg mente Grand Marshal settet. Har kikket så mye på galdiator sett i det siste at jeg skrev det, my bad
Whiteshit Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor plukker man opp den AV daily questen for horde? Inne i en av hulene i Nagrad,. Tror korr er 57,36 haha..priceless =) Men 2.3 patch er vel enda ikkje fastsett dato på?
Cappo Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Liker dette daily questet. Syns det er ypperlig, for nå kan jeg kjøpe meg fullt S1 for vanlig honor kun for looks, også kan jeg bruke arenapoints på S3 gear for nytte. Endret 23. oktober 2007 av Cappo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå