Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Jukse på prøve


Gjest medlem-140898

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenke at å være så dum som hun er, fikk være straff nok.

Kan nevne at samme jente var så glup at hun skrev ut hele fasiten + oppgavene til mattetentamenen vår og limte den inn i samfunnsfagboken vår og tok med på prøven...

Ikke snakk om å være glup nok til å skrive det litt om og legge det som hint i regelboken nei.

:no:

Endret av Constanse
Lenke til kommentar
En idiot i klassen som satt ved siden av meg under en prøve, stjal bare plutselig prøvearket mitt! Vi snakker om å dra det åpenlyst bort på pulten sin, og begynne å skrive av! :wow:

 

Jeg ble kjemperedd for å bli "oppdaget", læreren hadde sikkert trodd jeg var med på det. -.-

Så jeg satt bare der og latet som om jeg lente meg over pulten, slik at ingen så at jeg ikke hadde noe ark.

 

Hva med å røyse seg opp, spørre hva i h hun/han driver med og ta tilbake arket sitt?

Lenke til kommentar

Den beste juksinga jeg har gjort var vell når vi hadde data-prøve i matte.

I timen før hadde jeg lastet ned et program jeg ikke husker navnet på nå. det fungerer på den måten at du trykker for eks f1 og skjerm nr 1 kommer opp, og f2 for skjerm nr 2.

På skjerm nr2 hadde jeg lastet ned Svarene fra ftp serveren min. og kopierte svaret over til f1 / skjerm 1. Funket fett. når læreren kommer for og sjekke skjermen min trykker jeg jo f1. Og da kommer orginal skjermen opp. har aldri blitt tatt. Og det er jo ikke noe icon på sånne programer, på startmenynen eller lignende..

 

 

Bimme

Lenke til kommentar
Den beste juksinga jeg har gjort var vell når vi hadde data-prøve i matte.

I timen før hadde jeg lastet ned et program jeg ikke husker navnet på nå. det fungerer på den måten at du trykker for eks f1 og skjerm nr 1 kommer opp, og f2 for skjerm nr 2.

På skjerm nr2 hadde jeg lastet ned Svarene fra ftp serveren min. og kopierte svaret over til f1 / skjerm 1. Funket fett. når læreren kommer for og sjekke skjermen min trykker jeg jo f1. Og da kommer orginal skjermen opp. har aldri blitt tatt. Og det er jo ikke noe icon på sånne programer, på startmenynen eller lignende..

 

 

Bimme

 

 

Kopiert svarene dine? visste du hva du skulle få på prøven ?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

I naturfag hadde læreren min sagt at vi kunne ha med en jukse lapp på 7,5*7,5 cm og bare skrive på den ene siden. jeg skrev selfølgelig med skriftstørrelse 1 på word og tok med forstørrelsesglass. men dette var jo forsåvidt lovlig.

 

Neste gang vi fikk ha med samme type lapp skrev jeg 20 ulike lapper og hadde alle i lomma.

Bytta derfor lapper fra lomma hele tiden så det alltid var 1 på pulten. Ingen merka noe :D:D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest medlem-140898

Krl prøve på barneskolen hvor vi skulle ramse opp alle de ti bud så skrev jeg alle 10 buda i hånda med liten skrift.

 

Hahah. Men alle burde jo vite de 10 bud utenat da :p

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

It's learning er mye, mye, mye mer enn en plagiatkontroll.

 

Ja, det vet jeg. Hørt at man laste ned stiler stiller og lagre dem osv. Men først og fremst tenker jeg på plagiatprogram, og da dukket its learning programmet med en gang opp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-140898

Ja, har lest om dette programmet. Både lærere og elevene bruker dette. De lagrer stilene sine osv, veldig nyttig det.

 

Jeg har uansett spurt dem flere ganger, og man må gi en bekreftelse at man er en lærer fra en skole de gir til osv..

 

Men er det noen andre som vet om sånn lignende program ?

 

PS: Eller har folk kommet med flere råd om hvordan å jukse på prøver :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...