Gå til innhold

Firefox i flere varianter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vente mens siden laster, det er samme hva slags nettleser man bruker, utsagnet blir korrekt åkke som.

 

Bruker man Fx må man vente fordi hele siden blir lastet samtidig og vist samtidig, dette inkluderer også posisjonen man har i siden. Med Opera så må man også vente mens materialet blir lastet ned, forskjellen er at man hele tiden får tilgang til det som er lastet ned. Likevel må man også her vente på at alt er ferdiglastet før man blir transportert til riktig posisjon på siden.

Lenke til kommentar

jeg overså den linken.

 

men det står :

Firefox is spelled F-i-r-e-f-o-x - only the first letter capitalized (i.e. not FireFox, not Foxfire, FoxFire or whatever else a number of folk seem to think it to be called.) The preferred abbreviation is "Fx" or "fx".

 

Deku Kirby said ...FX is used by certain individuals, "but is not the official abbreviation."

 

So how can it Not be an official abbreviation when it is on the above mozilla.org link?

 

det er altså en som ikke er enig.

Lenke til kommentar
Og ditt poeng..?

 

Det vil da si at det ikke er feil å bruke forkortelsen FF.

 

Ja, vente mens siden laster, det er samme hva slags nettleser man bruker, utsagnet blir korrekt åkke som.

 

Bruker man Fx må man vente fordi hele siden blir lastet samtidig og vist samtidig, dette inkluderer også posisjonen man har i siden. Med Opera så må man også vente mens materialet blir lastet ned, forskjellen er at man hele tiden får tilgang til det som er lastet ned. Likevel må man også her vente på at alt er ferdiglastet før man blir transportert til riktig posisjon på siden.

 

 

Jepp, dette som irriterte med Opera, men gikk da heldigvis å konfigurere slik at siden ikke vises før den er ferdig lastet.

 

Å med den konfigureringen var ikke Opera så rask mer=)

Lenke til kommentar

Nja, ikke like rask selvfølgelig, men raskere, i tillegg til å være bedre på alle andre områder selvsagt ;)

 

... ang. Fx kontra FF, jeg vil ikke si noe av det er feil. Det er bare hva man mener er det som bør være den definerende kraften. For min del blir det helt likegyldig, jeg synes bare diskusjonen er morsom.

Lenke til kommentar
Nja, ikke like rask selvfølgelig, men raskere, i tillegg til å være bedre på alle andre områder selvsagt ;)

 

Det er jeg helt enig med deg i, FF er Opera overlegen på alle områder :thumbup:

 

Heisann, ser at det jeg skreiv ble feil. Jeg mente selvfølgelig at FF blir litt raskere, men ikke så rask som Opera, som for øvrig er bedre på alle andre områder :D

Lenke til kommentar
Folk som vet hva de driver med, kaller den Fx.

Alle andre er bare mainstream fanbois som ikke bruker Opera fordi de liker orasje bedre. Og som ikke skjonner at tallene sier at Opera er raskest, mindre og bedre.

Haha så utrolig teit sagt. Hvor mange utviklere som jobber med plugins og løsninger mot bla. FF kjenner du? Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Folk som vet hva de driver med, kaller den Fx.

Alle andre er bare mainstream fanbois som ikke bruker Opera fordi de liker orasje bedre. Og som ikke skjonner at tallene sier at Opera er raskest, mindre og bedre.

 

I følge dine uttalelser burde jo alle som vet hva de driver med (dvs. ganske mange prosent av de aktive medlemmene på hardware-delen), bruke Opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...