Gå til innhold

Jule gave ønsker-ps3 spill.


Jo Are

Anbefalte innlegg

Ja så er det ikke lenge igjen til jul da, og tiden har nå kommet (i hvertfall for meg) å skrive ønskeliste til nissen :)

Jeg skal ønske meg noe ps3 spill problemet er bare hvilke, Gran Turismo 5 kommer jo ikke før til neste år så det er jo bare å stryke. Juiced 2 er jo bare dritt, og need for speed pro street er jeg litt usikker på.

Så da lurer jeg på om noen kunne være så snille å komme med noen råd til bra spill som kan ønskes, jeg liker best bil spill men kom gjerne med råd fra andre kategorier også.

 

Edit: Fra før har jeg Motorstorm, Formula one, Ridge Racer 7, RFoM, Fifa 08 og Dirt.

 

På forhåndtak :)

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilspill blir vel da som du sier Pro Street. Det synes jeg selv ser veldig kult ut.

Av skytespill tror jeg Call of Duty 4, Haze og Army of two og Uncharted vil slå ann.

Plattformspill: Ratchet and Clank: Tools of Destruction

Partyspill: Guitar Hero 3

Action spill: Assasins Creed

 

Det er vel litt tidlig å skrive ønskeliste, så jeg ville ventet å se hvilken spill som blir bra og heller skrive ønskeliste etter de spillene du liker.

Lenke til kommentar
Drake's Fortue Og Ratchet & Clank FTW :D

 

Ønsk deg penger og kjøp spilla du vil :thumbup:

 

Foretrekker å få gaver da er det bare å pakke opp og spille, hvis man får penger må man vente til 3 juledag når butikkene har åpent.

Men need for speed pro street når kommer demoen? Virker det som et bra spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...