Gå til innhold

Kule mods til HL2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hidden!

En person er et forsøk som gikk galt, og resultatet ble et menneske med superkrefter.

Et lag av personer skal drepe den ene drittsekken, men han har fordelen med å være usynlig. Skummelt, og deilig i det du røsker kniven ned ryggraden, og henger likene fast i taket... Anbefales sterkt!

Endret av Petersk91
Skrevet
Hidden!

En person er et forsøk som gikk galt, og resultatet ble et menneske med superkrefter.

Et lag av personer skal drepe den ene drittsekken, men han har fordelen med å være usynlig. Skummelt, og deilig i det du røsker kniven ned ryggraden, og henger likene fast i taket... Anbefales sterkt!

kan det spilles Online? og skalman henge likene i taket?? :D

Skrevet

Det er online ja, og man skal ikke henge likene fast i taket, men man kan. Blir ekstra skummelt da. Plutselig ser man et lik som svever rundt to meter foran deg, man begynner å skyte frebrilsk rett frem, og to sekunder etterpå er det ditt lik som svever rundt. ;)

Skrevet (endret)

En kompis av meg hadde hengt opp alle på laget mitt i en korridor.. Kom springende rett rundt hjørnet, og det første jeg ser er 6 stykker som henger opp ned ifra taket, og SPLATT! Så ser jeg liket mitt bli dratt bortover gulvet.

Det beste man kan gjør på det spillet er å sette seg i piggsvin formasjon, for så å skyte så snart du bare inbiller deg noe.. Er du heldig skremmer du vekk drittsekken som er 'hidden', om du faktisk ikke treffer han da

http://www.youtube.com/watch?v=ExA8_blIiq8

http://www.youtube.com/watch?v=Q_7as8lTLac

(den denne banen var det hele "assault" laget ble hengt opp. Nede i den hvite korridoren)

Endret av Petersk91
Skrevet (endret)

Takker for alle forslag :thumbup: Skal teste hidden nå snart :D

EDIT: Er det hidden source det heter? og bare fortsett med å komme med forslag :thumbup:

Endret av andi_c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...