Gå til innhold

Glemt Steam-passord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i lange tider latt Steam lagre passordet mitt, så jeg ikke trenger å skrive det inn hver gang.

Men nå har jeg klart å glemme passordet, og får ikke logge inn på Steam! :cry:

Jeg har trykket på "Gjenopprett en tapt konto", skrivd inn brukernavnet og fått en mail med en kode og et spørsmål. Men så klarer jeg ikke huske hva som var svaret på spørsmålet! :(

Jeg har prøvd alle passord jeg pleier å bruke, på over 5 tegn.

Hva skal jeg gjøre nå?! Skal jeg sende en mail til Steam-support, og be om å få passordet?

Er det noen andre som har vært i samme situasjon som meg? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har i lange tider latt Steam lagre passordet mitt, så jeg ikke trenger å skrive det inn hver gang.

Men nå har jeg klart å glemme passordet, og får ikke logge inn på Steam! :cry:

Jeg har trykket på "Gjenopprett en tapt konto", skrivd inn brukernavnet og fått en mail med en kode og et spørsmål. Men så klarer jeg ikke huske hva som var svaret på spørsmålet! :(

Jeg har prøvd alle passord jeg pleier å bruke, på over 5 tegn.

Hva skal jeg gjøre nå?! Skal jeg sende en mail til Steam-support, og be om å få passordet?

Er det noen andre som har vært i samme situasjon som meg? :cry:

Jeg har en account hvor jeg er i samme situasjon.. Men jeg har to, så jeg droppen den ene.

Skrevet
Jeg for min del bruker aldri en slik "Husk passord" funksjon :p kanskje du burde prøve det fremover?

Ja, det er lett når jeg ikke husker passordet... :hrm:

Skrevet
Jeg sendte en mail til valve da en kompis av meg hadde glemt både e-postadressen, passordet og det hemmelige svaret. Han fikk faktisk resatt passordet av valve.

Hva slags adresse sendte han den til? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...