Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?


Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

  1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

    • Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25


Anbefalte innlegg

Har hørt att begge to skal ha stabil 30fps da

Men jeg har bestilt 360 versjonen siden dette spillet ikke har onlinedel..:p

 

yey 1000innlegg! :D

 

 

Litt OT, men kan du forklare meg logikken i den setningen? :p Blei bare nysgjerrig på vinklingen^^

 

EDIT: Svaret kom muligens like brått som eg la inn innlegget...er det gratis online spilling du helst vil ha da kanskje? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går nok for PS3 utgaven, liker ps3 kontrollen bedre og liker ikke å ha et propelfly ved siden av meg mens jeg spiller =)

Nei, hvem ville vell likt det? Jeg liker å sitte i min kjellerstue å spille. Ikke ute eller i en hangar. Med mindre du faktisk klarer å få et propellfly inn på rommet ditt, noe som i grunn hadde vert en tåpelig ting å gjør..

 

 

Blir 360 på meg også, av den enkle grunn at jeg kun har 360. Selv om jeg mest sannsynlig snart gå til innkjøp av ps3 40Gb, tror jeg dog fremdeles jeg hadde valgt 360, nettopp av den grunn mala sa.

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
Går nok for PS3 utgaven, liker ps3 kontrollen bedre og liker ikke å ha et propelfly ved siden av meg mens jeg spiller =)

Nei, hvem ville vell likt det? Jeg liker å sitte i min kjellerstue å spille. Ikke ute eller i en hangar. Med mindre du faktisk klarer å få et propellfly inn på rommet ditt, noe som i grunn hadde vert en tåpelig ting å gjør..

 

 

Blir 360 på meg også, av den enkle grunn at jeg kun har 360. Selv om jeg mest sannsynlig snart gå til innkjøp av ps3 40Gb, tror jeg dog fremdeles jeg hadde valgt 360, nettopp av den grunn mala sa.

Fortell det til microsoft, dem som har lagt et propelfly inne i xboxen =)

Lenke til kommentar

Vel kommer til å kjøpe snikmorder overbevisning (Assassins's Creed). Oversatt ord for ord ble det det. Høres bedre ut på engelsk.

 

Uansett kjøper det nok nå på xbox 360 siden det er bare den konsollen jeg har. Men har prøvd PS3 kontrollen og må si xboxen sin er bedre. Og vifte støyen bryr jeg meg ikke så mye om heller for hører den ikke hvert fall ikke når lyden på suround anlegget går oppover :).

 

Kanskje jeg skaffer det til PC-en når det kommer ut hvis det er gjort noen forandringer der som ikke kommer til konsollen, men det vil tiden vise. Dem har i hvert fall ikke nevnt at noe sånn skjer.

Lenke til kommentar
Går nok for PS3 utgaven, liker ps3 kontrollen bedre og liker ikke å ha et propelfly ved siden av meg mens jeg spiller =)

 

Pussig, har ikke hørt den infernalske støyen fra min X360, men så kan vel det være at jeg er mer interesert i å spille fremfor å høre på konsollen min.

 

Blir X360 versjon her, orker ikke tommelkrampe med PS3 kontrollen, Gud jeg hater den kontrollen. Synd at PS3 har mange gode ekslusiviteter for damit det gjør vondt tiltider med den kontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...