Gå til innhold

Presidentvalg USA '08: oppdatert poll

Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?  

904 stemmer

1. 1. Hvem ønsker du skal vinne av kandidatene?

• McCain
      102
    • Obama
      802

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg må si jeg irriterer meg over idiotene i media her i Norge som hele tiden hevder at USA er langt foran Europa og Norge når det kommer til å ikke være rasistiske, til å velge en svart mann osv.

HALLO! Obama får 80-90% i Europa og Norge, og mens svarte har eksistert i USA siden før landets fødsel, så har de bare bodd her i 15-20 år. Man kan IKKE forvente at de skal være like godt integrerte. At vi skulle ha mange veltalende, intelligente, integrerte svarte i politikken i Norge og Europa er også totalt usansynelig fordi slike mennesker KNAPT eksisterer her!

Endret av anonymouse
Skrevet (endret)

Kan Obama takke serien 24 for dette?! :p

Og... kommer det til å bli KUN til å bli svarte presidenter i framtiden hvis Obama lykkes?

Endret av askldkalssda
Skrevet

VAKKERT! :D

Virkelig utrolig! Våknet rundt 5:30 i natt, for some reason. Angrer litt på at jeg ikke slo på TVen da, gitt :tease:

Ah.. GENIALT!! :D

Skrevet
Synn Obama vant :cry:

Nisj. ;)

Nå, Barack, skal du høre på et par ord fra meg.

Du har vunnet. Du blir president. Gratulerer, forresten. Men en ting må du passe på nå.

IKKE fuck opp alt.

Takk.

:)

Skrevet (endret)

Vel. Gratulerer med seieren til Obama, selv om det vel er heller tvilsomt at han leser på dette forumet :wee:

Nå er det vel stort sett Obama som har blitt fokusert på i vestlige medier da.

Jeg deler litt samme bekymringen som Kurt Grusom jeg da. At han blir drept, at barna blir kidnappet el. :hm:

Ellers har vi jo den store internasjonale krisen som Joe Biden lovet oss :p

Endret av TSP
Skrevet
Gratulerer Barack Obama, fortjent :)

Akkuratt det vet vi vel strengt tatt ikke før om en god stund ;)

Men får håpe at Jagland har rett når han tror at Obama vil bifalle mulitilaterale avtaler i større grad enn hva Bush administrasjonen har gjort.

Skrevet (endret)

Anbefaler alle å lese denne: http://www.dagbladet.no/art/utenriks/usa-v...t_2008/3636557/

Jeg ristet på hodet i fortvilelse mens jeg leste, slik folk burde ærlig talt blitt fratatt muligheten for å stemme. Er slike folk som tror Jorden er flat og at verden slutter ved USAs grenser ... :wallbash:

- Hvorfor frykter dere Obama?

- På grunn av alle de radikale bekjentskapene hans, fordi han kommer til å skatte oss til døde og fordi han er så Palestina-vennlig, sier Ann.

Endret av The Stig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...