Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hoppe av i svingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om man runker hver dag i 3 år vil jeg mene at det ikke har noe å si! For noen ganger kommer det andre ganger ikke! Noen ganger blir jeg kjempe våt når jeg er kåt og noen ganger har jeg problemer med at jeg ikke er våt nok! Og det er kjempe riski.......jeg tok en test i dag som var positiv :(

Og jeg går på p-piller! :cry:

Så jeg har ett veldig stort problem nå.

Teste en gang til for å være sikker, men får ikke gjort det før i morra

Lenke til kommentar

 

 

Med andre ord, kondom er sikrest.
For p-piller er ikke en realitet, enda wink.gif

Kondom ER sikrest ja... Men det innebærer enn viss nytelse-nedsetting.
Etter hva jeg har lest så hadde ikke p-piller for kvinner vært legalisert når de blei legalisert om de hadde hatt dagens krav til sikkerhet. Hadde de stillt de samme krav til sikkerhet som når de legaliserte p-piller for kvinner i dag så hadde det vært p-piller for menn også. Forskjellen er at de har strammet inn på kravene om sikkerhet, både for videre produktivitet og bivirkninger.
P-piller for menn er noe jeg håper de vil forske mye på fremover
Lenke til kommentar

Hoppe av i svingen går som regel helt fint det, men det er ikke noe man kan satse på at funker i lengden. Har gjort det et par ganger, men da har jeg også "hoppet" av i god, god tid. Var null tegn til pre-cum, med mangel på bedre ord.

 

Kjenner et par karer som dreit på draget ved å hoppe av i svingen, så det er vel grunn nok til å ikke gjøre det/i så fall bare gjøre det med jenter som du vet ordner angrepille osv.

Lenke til kommentar
Hoppe av i svingen går som regel helt fint det, men det er ikke noe man kan satse på at funker i lengden. Har gjort det et par ganger, men da har jeg også "hoppet" av i god, god tid. Var null tegn til pre-cum, med mangel på bedre ord.

 

Kjenner et par karer som dreit på draget ved å hoppe av i svingen, så det er vel grunn nok til å ikke gjøre det/i så fall bare gjøre det med jenter som du vet ordner angrepille osv.

Angrepille uansett om man mener at man har kommet i hun eller ikke?

Lenke til kommentar
Å "hoppe av i svingen" betyr i korte trekk å avbryte et samleie før gutten får utløsning, og evt. ha utløsning utenfor selve skjeden.

 

Metoden er usikker, da det ikke er uvanlig at en utskiller sæd i små "miniutløsninger" før selve orgasmen. Dette kan være nok til en befruktning.

 

I tillegg krever det jo en ganske sterk selvdisiplin, og det kan variere litt fra person til person, og også fra situasjon til situasjon.

 

Absolutt ikke anbefalt å gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...