Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger hjelp med øret mitt...


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kimmag, er det du som har laget en nogenlunde tråd hos battlefield.no's forumer? :) (PS: Bare av ren nysgjerrighet!)

Det er det ikke, er ikke medlem der :p WTF?! Olje?! Jeg satser ikke og helle Olje i øra mi :p Det er en lege 200 meter borti her men han stenger 16:00.

 

Nesespray ?! Det satser jeg ikke på, vil ha det bort så fort som mulig :S?

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

 

Du dør jo ikkje akkurat av det då. Hell nokre dråpar olivenolje i morgon, ta ein tur til legen og be han fikse. Tar 10 sekundar med riktig verktøy. Dersom det er snakk om øyrevoks sjølvsagt, noko eg vil tippe det er.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Prø å helle på det middelet i kveld også du, og la det virke over hele natta. Så kan du prøve igjen imorgen tidlig. ;)

 

Har skylt et par ganger selv, og vet at hvis voksen blir for tett/hard så må middelet på noen kvelder i forveien for at det skal løsne. Hvis du skal skylle hos legen så vil de nok også be deg bruke matolje i øret noen kvelder før. Dette for at du ikke skal måtte spyle så uendelig hardt i øret.

Lenke til kommentar

Klart det er farlig, øyret er ganske varsamt, ein Q-tips skal ikkje lengre inn enn heilt ytterst i øyret. Å putte ein binders inn der kan være farleg, du kan skade skjøre saker der inne. Du kan prøve å løyse det opp med olje og renne vatn i øyret i dusjen elns. men eg antar du må få hjelp uansett.

 

kimmag: Gå til legen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
kan hende du har ørebetennelse nå ja.. Har hatt det mange ganger fra jeg var liten og er plaget med det litt enda svir veldig. Jeg har brukt penselin noenganger, godt og ha på et stramt pannebånd/lue ;)

Jeg har alldrig hatt ørebetennelse. Kommer sikkert ikke til og få det heller, ikke i nermeste framtid ivertfall :D

Lue sa du? Det er jo kos og holde senga da :D

Lenke til kommentar

 

 

kan hende du har ørebetennelse nå ja.. Har hatt det mange ganger fra jeg var liten og er plaget med det litt enda svir veldig. Jeg har brukt penselin noenganger, godt og ha på et stramt pannebånd/lue wink.gif

Jeg har alldrig hatt ørebetennelse. Kommer sikkert ikke til og få det heller, ikke i nermeste framtid ivertfall inv_biggrin.gif
Lue sa du? Det er jo kos og holde senga da inv_biggrin.gif


Jess lue inv_biggrin.gif Presser på øre vettø.. Det hjelper litt faktisk wink.gif
Lenke til kommentar
neeeida det rakk jeg ikke, er det farlig om det er til imorgen? Skal prøve med matolje i øret inatt, så skal jeg RETT på legen når jeg vokner, er det noen som vet om det er farlig og ha det til imorgen ? Og hva slags olje jeg skal bruke?

 

 

Men prøv det jeg sier.. Ta et litt stramt panne bånd/lue så hjelper det litt og det er deili ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...