Gå til innhold

HL2: Orange Box - Ute denne uken.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
grafikken er ganske bra blir imponert, ihvertfall når spillet er såpass gammelt!

Hva mener du? HL2:Episode 2? Det er et helt nytt produkt, og bruker en oppgradert versjon av Source-motoren.

nei Half-Life 2, hvis Ep2 er enda bedre så gleder jeg meg.

har kommet halveis i HL2, så er det Ep1 osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje bare tidens tann som lurer deg. Husker selv de gamle DOS-spillene som spill med nydelig grafikk, men når jeg ser på det i dag så er det jo helt rævva! :wee:

Skrevet (endret)

fikk kjøpt meg HL2: orange box igår jeg å. eneste som er litt surt at jeg jobber på elkjøp, men vi hadde ikke fått inn spillet, så måtte gå til Game og punge ut ,-599 når jeg sikkert kunne fått det mye billigere på elkjøp. trangen var for stor så isteden for å vente til mandag kjøpte jeg det med en gang :p tok hele portal på en gjennomsitting, genialt spill selv om det bare varte litt lenger enn 2 timer. går på advanced maps eller spiller HL2-serien når jeg kommer fra hjem fra jobb i kveld ;)

Endret av Backspace_89
Skrevet (endret)

Vil bare nevne at dollaren er latterlig lav i dag, men i følge e24.no er den på vei oppover igjen, så om noen har tenkt å kjøpe orange box via steam så er det lurt å gjøre det asap.. Dollaren er bare 5,35 kr, dvs du får orange box for rundt 267 kr

E: Det gjelder forøvrig alle andre produkt fra steam, og usa.. Jeg har aldri handlet så mye fra steam før, hehe..

Endret av r0zie
Skrevet

Hallois.

Kjøpte Orange Box og ny CD-rom idag. Men da jeg skulle montere CD-rommen så fant jeg ut at jeg har bare en IDE utgang på hovedkortet. Bruker jeg 1 til 30gb HD med XP på. Secondary har jeg en 320GB disk der jeg har alle programmene osv. Så nå får jeg ikke spilt! :/

Så.. Går det an å laste ned fra steam og skrive inn CD-keyen som fulgte med?

evt, kan jeg spille det uten CD? (installere det på Hardisken)

Skrevet
Så.. Går det an å laste ned fra steam og skrive inn CD-keyen som fulgte med?

evt, kan jeg spille det uten CD? (installere det på Hardisken)

Ja, men nedlastingshastigheten fra Steam er som regel ikke noe å skryte av, men det skal fungere.

Skrevet

Lasta ned Team Fortress 2 (2giga) i dag og det tok et par timer. Tror hastigheten kommer an på hvor mange som laster ned. Er jo forståelig at serverne ikke yter så bra når alle skal laste ned samtidig.

Skrevet

nei

Lasta ned Team Fortress 2 (2giga) i dag og det tok et par timer. Tror hastigheten kommer an på hvor mange som laster ned. Er jo forståelig at serverne ikke yter så bra når alle skal laste ned samtidig.

Steam er bygd opp på samme måte som et torrent nettverk med mindre jeg er helt på jordet, jo fler som er i steam uten å spille, jo bedre nedlasting får du..

Skrevet
Steam er bygd opp på samme måte som et torrent nettverk med mindre jeg er helt på jordet, jo fler som er i steam uten å spille, jo bedre nedlasting får du..

Nei, andre brukere laster aldri ned fra din maskin. Det ville også vært en dårlig forretningsmodell av Steam å snylte på sine egne betalende kunders båndbredde for selv å unngå å bruke sin egen.

Skrevet

Sant nok, mener jeg leste en plass at steam brukte torrent lignende måte på å spre sakene sine, men søkte på wiki osv og fant ingenting om det så kan hende det bare var buff

Skrevet

Jeg bestilte the Orange Box fra MPX på mandag ;)

Får den kanskje på fredagen.

Gleder meg noe sinnsykt.

Klarte ikke å vente på at den skulle ankomme elkjøp, så bestilte bare fra nettet med en gang.

Det blir spennende dette her :)

5 spill i en Oransje Boks :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...