Gå til innhold

HL2: Orange Box - Ute denne uken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den sammenheng lurer jeg på om noen har hørt noe fra sine respektive forhandlere. Jeg har selv bestillt fra AbsoluttSpill, men det står ikke oppført som 'På Lager' enda, noe som er litt leit.

Kan de som har bestillt fra Zailor, CDON osv. berkrefte det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Da tror jeg du må sjekke absoluttspill en gang til...

Skrevet
Ved Zeus skjegg, du har rett. De sendte meg en mail nå. Da blir det Orange Box i morgen :)

I morgen ?

Dagen etter i dag. Jeg har alltid erfart at spill bestillt fra AS er i postkassen dagen etter at de blir sendt.

Skrevet (endret)

Min kopi ble sendt idag fra absoluttspill.no

Gleder meg.... og jeg håper att det kommer imorgen eller senest torsdag :yes:

Bestilte det til 360 siden ps3 utgaven kommer ikke med det første og att PC-en ville hatt det på low :p

Endret av Toman85
Skrevet
Denn er vell ikkje noe større enn ett vanlig spill? tenker på coveret.

Er ikke noe større nei. Men har man valgt "postoppkrav" som betalingsmetode, å blir man nødt til å hente pakken på Posten, og betale 60kr. ekstra.

Skrevet (endret)

Kan noen som allerede har orange box og spilt HL2 bekrefte/avkrefte at man kan starte på hvilket kapittel man vil på HL2, eller må man starte fra begynnelsen(første kapittel)?

Er godt igang på pc-versjonen, men ser gjerne at jeg kan fortsette der jeg slapp på 360 versjonen :)

Endret av Dec
Skrevet

Er dette den samme pakken som man kunne/kan kjøpe via Steam? I Steam-pakke følger Peggle Extreme med, i tillegg til HL2 fullversjonen og episode 1 og 2.

Skrevet
Kan noen som allerede har orange box og spilt HL2 bekrefte/avkrefte at man kan starte på hvilket kapittel man vil på HL2, eller må man starte fra begynnelsen(første kapittel)?

Er godt igang på pc-versjonen, men ser gjerne at jeg kan fortsette der jeg slapp på 360 versjonen :)

Man må starte helt fra begynnelsen. Blir unlocka etterhvert som du spiller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...