Gå til innhold

Ny miniekspansjon for Oblivion, Gratis no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny miniekspansjon for Oblivion

Gratis den første uken!

Bethesda har vært flinke til å komme med små utvidelser til Oblivion, og om noen dager kan du laste ned et nytt slott helt gratis. Men da må du være kjapp.

Det har allerede kommet et stort utvalg mindre og større utvidelser til Oblivion, sist Shivering Isles. 15. oktober kommer en ny liten godbit. og best av alt får du den helt gratis, i alle fall den første uken etter lansering.

Pakken Bethesda lanserer heter Fighter's Stronghold, og gir deg tilgang til et slott i Colovian Highlands like utenfor Chorrol. Dette slottet kan bli ditt til odel og eie, men vi går ut i fra at du først må bevise dine ferdigheter og betale en liten slump med penger. Slottet patruljeres av riddere, har mange rom du kan oppgradere, en egen vinkjeller (hvor en ekspert kan lage eksklusive viner for deg), et treningsrom og et hemmelig skattekammer.

Du kan laste den ned her og der er meir info om den og

http://elderscrolls.com/downloads/updates_...stronghold.html

Tenke eg skulle seie det i frå til alle som ikkje hadde fått det med seg :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Frister hele tiden å begynne med spillet igjen ja, er bare så helvetes mange mods som må instaleres for at jeg skal gidde, og vet ikke om jeg orker å begynne på nytt igjen .. :p .. dette spillet er så utrolig genialt .. :)

Endret av Andreas045
Skrevet
Frister hele tiden å begynne med spillet igjen ja, er bare så helvetes mange mods som må instaleres for at jeg skal gidde, og vet ikke om jeg orker å begynne på nytt igjen .. :p .. dette spillet er så utrolig genialt .. :)

Enig med deg. Kjøpte ekspansjon pakkene i Polen, men har ikke spilt noe Oblivion etter det.

Skrevet

Flere ganger startet det men ikke fortsatt. Litt usikker på hvorfor egentlig. Første gangen var det vel pga jeg ble irritert på at det var level scaling. Har lasta ned en mod som het franceschosleveledcreatuesitemsmod.exe nå så kanskje det blir litt mer interesant.. :) Starta på Morrowind og nå for å komme inn i det litt! (hakke spilt det hel gjennom!). Ble kanskje litt oftopic detta, men du som sa du lasta ned så mye mods har du no "must have" tips?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...