Gå til innhold

Hvordan russerhoppe og kaninhoppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan gjør jeg Russion Jump eller hva den enn heter? Det er mulig jeg blander dette med noe annet men det jeg mener er at man løper bortover, så ser det ut som om man trykker på ctrl (duck) veldig ofte og da lager man ikke "gå-lyd).

Jeg lurer også på hvordan man Bunnyjumper, eller som jeg kaller det, nerdehopping. Slik som når man tar opp kniven og hopper veldig fort fremover noen ganger.

Takk for help

Endret av thanat0s
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hvilket spill er det du snakker om..? :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Kaninhoppe / bunny jump:

Først binder du mwheeldown / up til jump. (Det er enklest, selv bruker jeg space..)

Så ser du nederst i venstre hjørne på denne siden.

Her er en Bunnyjump Guide, men den ser ut til å bruke scripts, så ville ikke anbefale den.

Ellerså er det bare å søke på Russerjump / ryss hop / bunny jump / kanin hopp osv på google, så får du sikkert noen guider. Lykke til. :)

(Grunnen til at jeg spurte om spill, var fordi russerjump ikke fungerer noe godt på CS:S, Lykke til! :))

Skrevet
(Grunnen til at jeg spurte om spill, var fordi russerjump ikke fungerer noe godt på CS:S, Lykke til! :))

Det funker vel ikke i det hele tatt på CS:S så vidt jeg vet, du bare synker ned .. :(

Skrevet

Er russer hoppet lov i CS? spilte med en som gjorde det her om dagen... var jo kult nok da.. selv er jeg ingen hopper, er mer en skøytn i panna fyr.

Skrevet

Det er lov, men på public servere er det regler for dette. F.eks at du ikke kan bruke script til dette, Dette gjelder også de fleste store lans. Lov så lenge du ikke bruker scripts.

Skrevet

Det er faktisk veldig sjelden lov i noen turnering el LAN compo selv om du ikke bruker script. Har blitt slått hardt ned på i det sisste.

Skrevet

Bind mwheeldown / mwheelup +duck - for russhopp.

Bind mwheeldown / mwheelup +jump - for bunnyjump.

Du må velge en til hver, noe du sikkert forstod. Btw, les det Nets skrev.

Skrevet
Det er lov å binde det, men du kan ikke utføre russerhopp. Så du kan bruke det til å quick peake osv.
Jo, jeg kjenner personer som klarer ryss med å binde både ctrl og scroll til duck, det handler egentlig bare å time veldig på når en skal bruke det. Uansett kan en bruke script(makro) til dette og - noe som er ulovlig i cb, på de fleste publicservere og på de fleste LAN.
Skrevet

duckjump er på en del LANs etc. ikke lov om man binder det til scroll. Så lenge man bruker control eller en annen tast, så går det fint.

Scripts er selvsagt ikke lov i compoer og på LANs etc.

Men Jooakim, er det lov med scripts (bunnyjump etc. kanskje ikke rapidfire etc. da) på Radarserverne?

Skrevet
duckjump er på en del LANs etc. ikke lov om man binder det til scroll. Så lenge man bruker control eller en annen tast, så går det fint.

Scripts er selvsagt ikke lov i compoer og på LANs etc.

Men Jooakim, er det lov med scripts (bunnyjump etc. kanskje ikke rapidfire etc. da) på Radarserverne?

Overdreven bruk av duckjump (ctrl/scroll) eller bunnyjump er ikke lov på de største LAN-ene. Og nei, scripts er ikke lov på de fleste RADAR-serverne, _Zeke. Bunnyjump- og ryss-script er av og til vanskelig å oppdage og det er vanlig, så mange servere har advarsel -> ban. Rf er ban uten advarsel - men rf forekommer stort sett som "ikke-script", nemlig med sh. :-)
Skrevet

Dere har jo en fin AMX addon som tar å finner ulovelige scripts på BPG serverne da Jooakim. Hvorfor ikke legge den inn på alle de andre serverne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...